Aanschaf Nieuwe Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pesu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Berichten
1.017
Hoi,
Ik wil graag een nieuwe computer aanschaffen maar kheb niet zo heel veel verstand over computers.
Ik zoek gewoon een computer voor het surfen op internet waaronder YouTube, Hyves en ook MSN(PS. Mijn PC wordt behoorlijk sloom door MSN 9.0). Ook moet ik mijn huiswerk kunnen maken(Word presentaties, Excel en P-presentaties). Ik ga geen muziek en films downloaden. Dat doe ik dan wel met mijn oude PC. Ik sla de gedowloade muziek wel op, op de nieuwe PC(niet veel, 100fso) en de films doe ik op een externe harde schijf. Misschien schaf ik ooit nog eens zo'n strategisch spel aan.
Ik heb al een beetje gekeken en ik kwam op deze 3 uit: Acer Aspire X3300, de HP Pavilion S5310 en de Acer Aspire X3812. Je mag ook een andere aanraden maar het liefts niet boven 450 Euro.
Met vriendelijke groet,
Pesu:thumb:
 
Laatst bewerkt:
De asx3300 is 1 brok ellende. De aan-uit knop geeft regelmatig kuren en de videokaart die erin zit heeft een verkeerd design zodat er een kabeltje tegen een spoeltje aan komt. Na verloop van tijd brand die door en wilt je systeem niet meer aan.

die andere 2 zien er wel redelijk uit voor de basistaken die je erop wilt doen ;)
 
De asx3300 is 1 brok ellende. De aan-uit knop geeft regelmatig kuren en de videokaart die erin zit heeft een verkeerd design zodat er een kabeltje tegen een spoeltje aan komt. Na verloop van tijd brand die door en wilt je systeem niet meer aan.

die andere 2 zien er wel redelijk uit voor de basistaken die je erop wilt doen ;)

Ok dankjewel. Ik kijk nog even naar andere reacties(als die nog komen:p).
 
Ok dankjewel. Ik kijk nog even naar andere reacties(als die nog komen:p).


Wat mag het computertje maximaal gaan kosten? Dell heeft in de prijsklasse van de systemen die jij aangeef ook nog wel een paar interessante inspiron dekstops.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan