Acces Runtime 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiemKamp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2016
Berichten
4
Beste Forumleden,

ik ben bezig met het opzetten van een naamgenerator voor artikelen.
Hierbij wordt dmv keuzelijsten eerst de Artikelgroep geselecteerd. vervolgens de subgroep. Daarna zijn er nog een 3-tal velden om de benaming compleet te maken.
door requerys uit te voeren op de artikelgroep en de subgroep komt men uiteindelijk bij de gewenste naam uit.
Ik heb werkend gekregen in versie van access 2013.

Nu is het echter de bedoeling dat mijn collega's met behulp van access runtime deze database ook kunnen openen en mbv de selectievelden de correcte namen kunnen selecteren.

Het probleem:
Wanneer ik de database in runtime open op een andere computer krijg ik, na selectie van een waarde uit de lijst Artikelgroep, de volgende pop-up: Enter Parameter Value.

Heeft iemand enig idee waar mijn probleem uit kan bestaan?

Met vriendelijke groet,

Siem
 
Zonder db te zien? Lastig... maar probeer de volledige db eerst eens te compileren voordat je er een runtime van maakt. Kan helpen.
 
Goedemiddag,

zie bijlage
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.rar
    35,4 KB · Weergaven: 23
Ook na het compileren (opslaan als .ACCDE) verandert er niets aan de werking van de database wanneer ik deze op een andere computer open met runtime.
.accdb , .acccdr, .ACCDE maakt geen verschil.
 
Hallo allemaal,

de topic "Keuzelijst werkt niet altijd: Parameterwaarde gevraagd" heeft me op het goede pad gezet. ik had [Formulieren]! in een criterium staan. door dit te wijzigen in [Forms]! kan ik de database nu correct werkend openen in Access Runtime.:thumb:

Dus hartelijk bedankt voor het verschaffen van de info.

met vriendelijke groet,

Siem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan