Account kwijt op mac!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Da_antje

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Berichten
22
Hallo allemaal!

Ik heb een paar weken terug mijn laptop laten uitvallen. Batterij was leeg en ik was te laat met mijn adapter te pakken. Normaal is dit geen probleem want hij zet zichzelf in sluimer tot er stroom is en onthoud wat ik voor het laatste aan het doen was. Maar nu viel hij volledig uit! Wanneer ik de adapter had aangesloten en hem opnieuw opstartte kreeg ik een inlog scherm te zien. (Dat is al vreemd, want dat heb ik nooit gehad en nooit in gesteld). Maar het vreemdste was dat mijn hoofdaccount er niet bij staat! Ik heb ooit 1 account gecreeerd om daar via parralels windows op te draaien. Die kwam naar boven. Maar mijn eigen account niet.

Het rare is dat als ik in heel mijn computer op zoek ga naar mijn documenten van die account. Ze bestaan nog gewoon. Maar al mijn mappen zijn somehow beveiligd met een onbekend wachtwoord. (probleem 2).

Ik heb al geprobeerd om via time machine de boel terug te halen. Maar ik kan vanaf deze account alleen de backups terug halen van deze account.

Ik heb ook al veilig opgestart en daarbij schijfherstel geprobeerd. Ik ben ten einde raad! Op zich is het verlies van mn account niet zo erg. Maar wel al mijn bestanden!

Wie heeft er een mogelijke oplossing!?

Alvast bedankt! (ook voor het lezen van dit lange verhaal! :thumb:)
 
Thnx!

Dacht probeer het eerst hier. Heb nmlk goede ervaringen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan