Acer 9410 recovery werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamarijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
231
Ik wil een Acer 9410 terugbrengen naar de fabrieksinstellingen. Bij aanschaf heb ik een recovery dvd gemaakt. Als ik de computer vanaf de dvd speler opstart, verschijnt eerst de melding

"loading RAMDISK immage",

vervolgens verschijnt er even vlug een melding over opstarten van de recovery en vervolgens slaat de computer vast. De harde schijf had ik al geformatteerd (back-up van bestanden gemaakt).

Zou het aan de dvd speler kunnen liggen?
Is de recovery-dvd eventueel op te starten vanaf een externe harddisk?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.:(
 
heb je geen recovery partitie op je harde schijf??
alt -F10 of F11 zou dat moeten zijn
dat indrukken bij opstarten
 
Helaas, dat werkt niet (misschien omdat iik de harde schijf geformatteerd heb?)
 
Hoi,
omdat je de schijf geformatteerd hebt,werkt je herstel dvd waarschijnlijk niet meer.
Dat komt omdat je belangrijke info/data hebt gewist (op een apart stukje/partitie) die het herstel mogelijk had moeten maken. Is zuur,je zou een officiële dvd met het OS kunnen lenen van iemand en met je eigen productcode installeren.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Mogelijkheid om te kijken of de cd-rom niet beschadigt is dat inderdaad de bestanden gelezen kunnen worden.
 
Ik heb een originele cd met OS (Vista Business). Ik heb deze geinstalleerd, maar ook dan werkt de recovery niet. Ik wil graag programma's die Acer standaard levert op de computer terug hebben. Ik heb overigens twee backup dvd's, die beide niet werken.
 
Toen je formatteerde heb je toen de back-up of een andere partitie (EISA-configuratie) verwijderd? Daar staan n.l. normaal de fabrieksinstellingen/schijfindeling enz. opgeslagen.
 
Maar je kunt op de Acer website van alles terughalen bij downloadcenter,ligt eraan wat je allemaal wil hebben.
Onder "application" staat alles wat je wilt hebben. klikkerdeklik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan