Acer ASPIRE PREDATOR G7200

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

ik ben op zoek naar een nieuwe pc.
nu kwam ik deze tegen Acer ASPIRE PREDATOR G7200.

is dat een beetje een goed systeem.

specs zijn:

Producteigenschappen van de Acer ASPIRE PREDATOR G7200
Merk processor: AMD
Processor: Athlon II X4
Intern geheugen: 4096
RAM Soort: DDR2 SDRAM
Harde schijf capaciteit in GB: 1000
Processor nummer: 620
Aantal processoren: 4
Merk video kaart: ATI
Type video kaart: HD4850
Video kaart geheugen in MB: 1024
DVD brander: DVD brander
Wireless LAN: Nee
Bluetooth: Nee
Afstandsbediening: Nee
TV uitgang: Nee
Aantal USB poorten: 9
Firewire: Ja
Vingerafdruk lezer: Nee
Kaartlezer: Multi-kaartlezer
Geïntegreerde TV kaart: Nee
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64
Type: Tower PC

€899.

:thumb:
 
Ik heb over deze computer laatst nog met een vriend van mij gesproken.
Hij weet nog veel meer van computers dan ik en met name hardware.

Hij zei, wat ik nu eigenlijk ook zie, dat als je deze onderdelen los koopt en in een redelijk goedkope tower doet je eigenlijk stukken goedkoper uit bent.

Ik heb hier ongeveer dezelfde computer genomen zie volgend bericht...
Ik hoop dat ik alles erin heb gedaan maar naar mijn idee mis ik niks (vans zitten in de tower).
 
Laatst bewerkt:
Als je nog assemblage wil en Windows 7, dan denk ik dat het nog wel €200 bij komt.
Maar dan kunnen we ook nog een iets goedkopere tower kopen.
Dan wordt het 603 + (ongeveer) 200 = €803.
Dit is nog steeds goedkoper dan die €899.

Ik zie dat ik een fout heb gemaakt met het geheugen!
Ik zal even alles veranderen...
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[76909]=1&product[216531]=1&product[236334]=1&product[206671]=1&product[235625]=1&product[219354]=1&product[225596]=1&product[242957]=1



Laten we even voor de duidelijkheid zeggen:
Computer zonder software = €603
Windows 7 Home Premium = €157
Assemblage (dure assemblage) = €59
Goede koelpasta = €3

Totaal = €822


Maar als je iemand kent die goed is met computer monteren kan je dit ook doen:
Computer zonder software = €603
Windows 7 Home Premium = €157
Assemblage (goedkope assemblage, alleen CPU, koeler en geheugen) = €19
Goede koelpasta = €3
Totaal = €782
 
Laatst bewerkt:
En ik weet het nog leuker te maken.
Ipv de volledige versie kan je ook de OEM kiezen die je normaal ook krijgt.
Dan wordt het ineens nog goedkoper:
Computer = €603
OEM windows 7 premium 64 bit = €88
Dure assemblage (alles + 1 jaar garantie) = €59
Koelerpasta = €3
Totaal = €753
En we hebben nog steeds dezelfde onderdelen en die dure midtower.
 
bedankt voor je reacties.

maar het probleem is dus dat ik nog nooit een pc in elkaar heb gezet.
dus vind ik een kant-en-klare veel makkelijker.

maar wat is een goed alternatief.
voor een goede game pc. als je gaat vergelijken met die predator??

:thumb:
 
Het is alleen goedkoper en zal ongeveer dezelfde prestaties hebben als de predator.
Maar je hebt assemblage dus de pc wordt voor jouw in elkaar gezet bij Alternate.

Betekent dat je alleen nog windows erop moet zetten en dat kan zelfs iedere leek.

Verder kan je als extra nog een goede processorkoeler nemen, die kost zo'n €40.
Daar heb ik niet veel verstand van dus je kan bij Alternate even om advies vragen of aan één van de leden hier.
 
Laatst bewerkt:
Tower van 85EUR, kom op zeg! Afpersing!!!! (sorry)

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[234247]=1&product[86661]=1&product[81174]=1

2x snellere processor, snellere geheugen, goeie voeding, betere kast dan die acer(niet qua design!) en een paar snellere usb-poorten
Ten eerste wilde ik hem alleen maar laten zien dat zijn Predator goedkoper kon en ging ik niet een eigen pc samenstellen.

Ten tweede heeft mijn tower wel drie vans, dus je hoeft geen vans meer te kopen en jouw tower heeft er precies 0.
Vervolgens plaats jij geen losse vans in de pc wat hem zal dan overhitten en kapot laten gaan.

Mr,x neem dus als je exelletor's advies neemt wel vans in de pc!
Anders kan het heel naar gaan worden...

Voor de rest is het geheugen perperduur, en je zou goedkoper geheugen kunnen nemen €70 tot €80 en misschien dan een betere videokaart met GDDR5 geheugen.
 
Ten eerste wilde ik hem alleen maar laten zien dat zijn Predator goedkoper kon en ging ik niet een eigen pc samenstellen.

Ten tweede heeft mijn tower wel drie vans, dus je hoeft geen vans meer te kopen en jouw tower heeft er precies 0.
Vervolgens plaats jij geen losse vans in de pc wat hem zal dan overhitten en kapot laten gaan.

Mr,x neem dus als je exelletor's advies neemt wel vans in de pc!
Anders kan het heel naar gaan worden...

Voor de rest is het geheugen perperduur, en je zou goedkoper geheugen kunnen nemen €70 tot €80 en misschien dan een betere videokaart met GDDR5 geheugen.

Alsjeblieft meneer...

ebdb56c70b3e.jpg


In turbo modus wordt het wat meer, maar mijn pc zal echt NIET verbranden (in tegenstelling tot mijn vorige acer) Ik denk dat je aan twee fans wel genoeg hebt (tenzij je gaat overclocken)

Geheugen - die draait wel op 1600mhz

Tower - Jij/U hebt een tower gekozen voor een high-end pc, dus voor een pc met heel grote videokaart en ik denk dat waterkoeling er nog in past (ik vind die sharkoon al heel groot):p

P.S. Je kan ook fans voor ~10EUR bestellen via die link:
http://azerty.nl/8-1088/fans.html
 
Ten eerste wilde ik hem alleen maar laten zien dat zijn Predator goedkoper kon en ging ik niet een eigen pc samenstellen.

Ten tweede heeft mijn tower wel drie vans, dus je hoeft geen vans meer te kopen en jouw tower heeft er precies 0.
Vervolgens plaats jij geen losse vans in de pc wat hem zal dan overhitten en kapot laten gaan.

Mr,x neem dus als je exelletor's advies neemt wel vans in de pc!Anders kan het heel naar gaan worden...

Voor de rest is het geheugen perperduur, en je zou goedkoper geheugen kunnen nemen €70 tot €80 en misschien dan een betere videokaart met GDDR5 geheugen.


in de kast zelf bedoel je??
 
Ik heb de volgende pc:

Gigabyte P55-UD3 (zonder usb 3.0)
i7 860 (iets beter dan i5)
4GB RAM DDR3 1333 (iets langzamer)
msi HD4850 met 512MB GDDR3 met ingebouwde koeling (hetzelfde, alleen de merk is anders)
640GB WD Caviar Black (iets kleiner)
En natuurlijk de Sharkoon Venga :)

Ik denk dat temps ongeveer hetzelfde zullen zijn...
 
Jij laat mij expres een ijs achtergrond zien en ook omdat het hier op mijn zolderkamer zo koud is geloof ik je verhaal bijna.
Maar nog niet helemaal.

Volgens mij kan er wel degelijk iets gebeuren.
 
Jij laat mij expres een ijs achtergrond zien en ook omdat het hier op mijn zolderkamer zo koud is geloof ik je verhaal bijna.
Maar nog niet helemaal.

Volgens mij kan er wel degelijk iets gebeuren.

Kom op, Photoshop CS4(die stond toen aan) is best een zware programma.... En dat is mijn slaapkamer, dus het moet een beetje warm zijn:) En zoals in de andere topic werd gezegd - in echte stress komt de temperatuur rond 55-60 graden, ik zie er niks mis mee (zie link) Van Intel mag het 72,7 graden komen, dus....

(http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLBJJ)
(http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLBLC)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan