• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Achtergrond invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herder1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2016
Berichten
2
Hoi,

Ik probeer een achtergrond in te voegen in Excel. Ik doe dit via pagina-indeling - achtergrond - het bestand invoegen dat ik als achtergrond wil. Op zich gaat dat goed, alleen wordt de achtergrond op heel veel pagina's geplaatst. Ik wil dit op één pagina hebben. Ik heb geprobeerd om een pagina einde toe te voegen, de pagina waar het om gaat te selecteren maar steeds wordt de afbeelding telkens herhaald. Hoe kan ik dit goed instellen?
 
Je kunt een afbeelding ook invoegen via de koptekst. Daarin kun je ook het formaat aanpassen. Is dit een oplossing? Plaats anders eens een voorbeeld met de gewenste situatie.
 
Bekijk bijlage voorbeeld briefpapier.xlsx

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het gelukt is om hier een voorbeeld bij te voegen. Zo wil ik het, maar dan maar op 1 a4 waar de achtergrond aanwezig is. Misschien kan het ook als invoegen - afbeelding - afbeelding naar achtergrond? Die laatste optie vond ik nog niet, misschien weet jij hoe ik dat voor elkaar krijg? Kun je met de mogelijkheid van de koptekst die je zegt de afbeelding over de hele A4 krijgen?

Groet Anne-lys
 
Het vignet kun je inderdaad via koptekst invoegen, maar de cirkels via achtergrond vind ik alleen in Word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan