Acrobat Reader DC werkt niet meer onder Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcdg

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2011
Berichten
21
Hallo,

Sinds mijn pc een maand geleden van Windows 7 overging op Windows 10 werkt Acrobat Reader DC niet meer naar behoren. Eerst wordt gevraagd te kiezen voor safe mode, anders gebeurt er helemaal niets, maar daarna wil vaak het te openen bestand niet verschijnen, of maar gedeeltelijk, en bijna altijd bevriest het programma en loopt van lieverlee de hele pc vast.
Ik heb al een paar keer opnieuw geïnstalleerd en ook een cleanup tool gebruikt speciaal voor Acrobat, maar het probleem blijft. Ik zou voor Edge gaan maar daarin kan ik (voor zover ik weet) geen bewerkingen uitvoeren.
Wie weet een oplossing?

Groeten,
Rutger
 
Hoi,

Systeemvereisten
Windows

Processor van 1,5 GHz of sneller
Windows Server 2008 R2 (64-bits), 2012 (64-bits) of 2012 R2 (64-bits); Windows 7 (32-bits en 64-bits), Windows 8 (32-bits en 64-bits) of Windows 10 (32-bits en 64-bits)
1 GB RAM
350 MB beschikbare ruimte op de harde schijf
Schermresolutie van 1024x768
Internet Explorer 8, 9, 10, 11; Firefox (ESR)
Edge staat er niet bij dus ik zou proberen of het met IE 11 of FireFox wel werkt.
Gratis alternatief is foxit-reader waar ik al jaren ten volle tevredenheid mee werk.
 
Laatst bewerkt:
Dat is het gekke, sinds ik die tool uitvoerde wordt Edge niet meer weergegeven als optie voor pdf. Ook niet in het configuratiescherm - maar het programma is nog wel geïnstalleerd en ik kan er pdf's mee weergeven. Probleem is alleen dat ik ook eenvoudige tekstbewerkingen (tekst doorhalen, opmerking plaatsen, markeren) moet kunnen uitvoeren en ik heb nog niet ontdekt of dat met Edge kan.
Ik zou graag weer gewoon Acrobat willen gebruiken. Is dit probleem verder helemaal niet bekend?
Dank voor de reactie trouwens!
 
Ik zal hier op 't forum eens even zoeken, kan zijn dat het in een andere sectie staat.
 
Graag, ik zocht hier al op 'Windows 10', maar dat leverde niet veel op. Ook via Google niet trouwens, waardoor ik me afvraag of het wel met de upgrade te maken heeft. Maar ja, daarvoor had ik het probleem niet...
 
Het probleem zelf is er niet mee opgelost maar ik heb met Foxit Reader wel een mooi nieuw en gratis pdf-programma dat functioneert. Dank voor het zoeken en de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan