jvandervliet
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2006
- Berichten
- 234
Beste mensen,
In Access wil ik een adresbestand aanmaken met n.a.w. gegevens en met een veld met 'functie'. Nu kan er in het veld 'functie' meerdere dingen komen te staan gescheiden door komma's
Bijvoorbeeld: Nieuwsbrief, Personeel
Of: Nieuwsbrief, Bewoners
Of: Nieuwsbrief, Bestuur
Of: Nieuwsbrief, Ouders
Nu wil ik dan in het formulier d.m.v. een keuzelijst selecteren, van welke categorie ik de adressen wil uitprinten. Als ik bijvoorbeeld Personeel selecteer dan moet alle adressen van het personeel uitgeprint worden. Als ik Nieuwsbrief selecteer, dan moeten de adressen van Personeel, Bewoners, Bestuur en Ouders uitgeprint worden.
Als er maar bij de 'functie' Nieuwsbrief bij staat.
Hoe kan ik dat regelen?
Alvast hartelijk dank
In Access wil ik een adresbestand aanmaken met n.a.w. gegevens en met een veld met 'functie'. Nu kan er in het veld 'functie' meerdere dingen komen te staan gescheiden door komma's
Bijvoorbeeld: Nieuwsbrief, Personeel
Of: Nieuwsbrief, Bewoners
Of: Nieuwsbrief, Bestuur
Of: Nieuwsbrief, Ouders
Nu wil ik dan in het formulier d.m.v. een keuzelijst selecteren, van welke categorie ik de adressen wil uitprinten. Als ik bijvoorbeeld Personeel selecteer dan moet alle adressen van het personeel uitgeprint worden. Als ik Nieuwsbrief selecteer, dan moeten de adressen van Personeel, Bewoners, Bestuur en Ouders uitgeprint worden.
Als er maar bij de 'functie' Nieuwsbrief bij staat.
Hoe kan ik dat regelen?
Alvast hartelijk dank