Afbeelding converteren naar een karacter.

Bedankt voor het aanbod.
Geplaats in de map windows\fonts maar helaas komt dit font niet te voorschijn zowel niet bij Speciale Tekens als de fonts drop-down van Word of Excel na koude herstart van Windows 10 Pro.
 
Je moet natuurlijk de font installeren (rechtermuisknop) niet gewoon plakken.
 
Je moet natuurlijk de font installeren (rechtermuisknop) niet gewoon plakken.
Sorry, inderdaad🫣. Nu werkt het wel. Bedankt.
De afbeelding ervan strookt echter niet met die ik graag zou willen om de relatie met de afbeelding op de hardware niet te verliezen. Zie bijlage - scherpere versie dan bij #1.
Wrench - wensafbeelding.jpg
 
Beste Anton, post je wrench als png, of jpg of wat je ook hebt ik kan het toevoegen in een lettertype.
 
JPG was ook mijn bedoeling maar blijkbaar is het mis gegaan.
 

Bijlagen

  • Wrench - wensafbeelding.jpg
    Wrench - wensafbeelding.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 4
In bijlage, jou gewenst plaatje in bijlage als font.
vervang vorig font door deze , zet het lettertype op wrench en druk op a in excel of word maakt niets uit.
 

Bijlagen

  • wrench.zip
    954 bytes · Weergaven: 1
Met waardering en dank. Ik zie nog wat te veel witruimte rondom de afbeelding. Ik heb wat bijgesneden in de jpg.
Zou je deze als vervanging willen toevoegen?
Ik ben erg benieuwd hoe/waarmee je dit allemaal klaarkrijgt.
Wrench - wensafbeelding_2.jpg
 
Postje #5 is natuurlijk totaal BS, waarom zou je het zelf ontwerpen?
Ik zie dat je je vriendelijke bril weer hebt opgezet. Waarom zou je het níet zelf ontwerpen. En waarom zou jij het voor TS moeten maken?
 
Beste Anton, post je wrench als png, of jpg of wat je ook hebt ik kan het toevoegen in een lettertype.
Beetje domme opmerking dit, want je kan gewoon rechtsklikken op de afbeelding en hem opslaan.
 
In bijlage, jou gewenst plaatje in bijlage als font.
vervang vorig font door deze , zet het lettertype op wrench en druk op a in excel of word maakt niets uit.
Ik waardeer je inspanningen tot dusver zeer, maar mag ik mijn verzoekjes van #29 onder je aandacht brengen.
 

Bijlagen

  • Wrench - wensafbeelding_2.jpg
    Wrench - wensafbeelding_2.jpg
    5,8 KB · Weergaven: 4
Geen probleem, ik ben echter bezig om alle tekens van een toetsenbord,inclusief je wrench om te zetten naar een font. Dan kan je kiezen voor het lettertype wrench en kan je alle karakters van je toetsenbord ook gebruiken zonder iedere keer te hoeven switchen van lettertype. Omdat ik voltijds werk en een volledig lettertype maken enige tijd vergt duurt het wat langer. Ook moet ik als extra uitvogelen welke toetsen standaard voorkomen op een Nederlands QWERTY toetsenbord, ik werk namelijk met een AZERTY toetsenbord.
 
In bijlage alleen uw wrench.
naam van het lettertype is wrench, a is de toets om je wrench in te voegen.
Kan je in afwachting misschien al gebruiken.
 

Bijlagen

  • wrench.zip
    951 bytes · Weergaven: 2
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan