Hallo,
ik heb in Excel 365 Business een document gemaakt met meerdere verwante tabs. Het btereft een tab offerte, een tab orderbevestiging, een tab invoice en een tab packing list.
Bij het invoeren van productinformatie en prijzen etc. in het offerte tabblad wordt deze informatie automatisch doorgekopieerd naar de volgende tabs zodat de verwant documenten ook bijna gereed zijn.
Nu wil ik bij elke productregel in de offerte ook een afbeelding tonen van het betreffende product en deze afbeelding automatisch mee laten kopiëren naar de orderbevestiging en de packing list. Heeft iemand een idee hoe dat kan?
Alvast dank voor jullie hulp
ik heb in Excel 365 Business een document gemaakt met meerdere verwante tabs. Het btereft een tab offerte, een tab orderbevestiging, een tab invoice en een tab packing list.
Bij het invoeren van productinformatie en prijzen etc. in het offerte tabblad wordt deze informatie automatisch doorgekopieerd naar de volgende tabs zodat de verwant documenten ook bijna gereed zijn.
Nu wil ik bij elke productregel in de offerte ook een afbeelding tonen van het betreffende product en deze afbeelding automatisch mee laten kopiëren naar de orderbevestiging en de packing list. Heeft iemand een idee hoe dat kan?
Alvast dank voor jullie hulp