• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeeldingen doorkopiëren over tabbladen in Excel 365 business

Status
Niet open voor verdere reacties.

lvermolen

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2010
Berichten
6
Hallo,

ik heb in Excel 365 Business een document gemaakt met meerdere verwante tabs. Het btereft een tab offerte, een tab orderbevestiging, een tab invoice en een tab packing list.
Bij het invoeren van productinformatie en prijzen etc. in het offerte tabblad wordt deze informatie automatisch doorgekopieerd naar de volgende tabs zodat de verwant documenten ook bijna gereed zijn.
Nu wil ik bij elke productregel in de offerte ook een afbeelding tonen van het betreffende product en deze afbeelding automatisch mee laten kopiëren naar de orderbevestiging en de packing list. Heeft iemand een idee hoe dat kan?

Alvast dank voor jullie hulp
 
Zonder voorbeeldje zul je niet zo snel een werkend antwoord hebben, want ik denk niet dat er veel mensen staan te popelen om eerst een systeem te moeten nabouwen. Sowieso is het lastig, als je de afbeeldingen op de werkbladen hebt staan, want een grafisch object heeft geen relatie met een cel. Je zult dus heel specifiek de juiste afbeelding moeten kunnen selecteren met de macro. Dit soort dingen doe je natuurlijk in Access, waarin dit soort vragen lachwerkkend simpel is op te lossen:D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan