afdrukweergave niet compleet, paginanrs verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brookhuis1

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
225
Hi
ik heb een raar probleem. Opeens kan ik in de afdrukweergave niet meer de complete pagina's zien. Hij laat alleen maar zien tot waar de tekst gaat, maar niet de complete pagina met leegte zeg maar. Ook de paginanummers kan ik niet meer zien, terwijl als ik op afdrukvoorbeeld, bij printen kijk, ze er wel staan.

Iemand enig idee?
 
Hi
ik heb een raar probleem. Opeens kan ik in de afdrukweergave niet meer de complete pagina's zien. Hij laat alleen maar zien tot waar de tekst gaat, maar niet de complete pagina met leegte zeg maar. Ook de paginanummers kan ik niet meer zien, terwijl als ik op afdrukvoorbeeld, bij printen kijk, ze er wel staan.

Iemand enig idee?

Dan heb je de weergave 'Concept' of 'Web-layout'
Kies menu 'Beeld' en vervolgens afdrukweergave.
 
nou, volgens mij toch echt afdrukweergave in het menu beeld. Concept kan ik nergens vinden, wel weblayout maar die staat niet aangevinkt.
Alleen afdrukweergave staat daar aan.
 
afdrukweergave incompleet

hallo
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem: in de afdrukweergave (beeld > afdrukweergave) zie ik niet de hele pagina. De ruimte boven en onder de marges worden niet getoond. Als ik het 'afdrukvoorbeeld' opvraag krijg ik het wel te zien. De marges links en rechts kan ik overigens wel weer zien.....
Ik ben benieuwd naar een oplossing!
nietske
 
Op de paginarand gaan staan en als je een dubbel pijltje ziet 1x linkermuisknop klikken wanneer je werkt met Word 2003 en 2x klikken als je werkt met Word 2007.
 
zoals gewoonlijk is de oplossing weer grandioos simpel. Dankjewel!:thumb:
Nietske
 
ha! zo simpel kan het zijn. Jammer dat je daar niet op een andere, simpeler manier achterkomt. Tx in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan