Agenda Delen - bepaalde submappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beerken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
4
Hello evrrieboddieeee,

Big problem !
Situatie: Outlook 2003, Exchange server, Heb bij 'Mijn agenda' een submap gemaakt 'Opnameagenda' en wil deze delen met andere collega's.
Dan alles braafjes 'delen' en de nodige machtigingen voorzien.

Alles nog prima, maar dan begint het.

Ik log in via account andere collega, klik op 'Een gedeelde agenda openen' en zoek dan in de lijst (emailadressen) mezelf op en wat gebeurt er ....
PC vindt alleen 'mijn Agenda' (hoofdagenda') en geen andere (vraagt er ook niet naar )

Hoewel ik dus alles precies hetzelfde doe als met 'mijn agenda' (en dat werkt prima trouwens) lukt het niet ..... :(

Ik ben er nu al een aantal dagen op aan het zoeken (en ja knoeien), maar het lukt me niet.

Iemand een idee? Ik zal U altijd dankbaar zijn ...

en ook een vette pint trakteren natuurlijk !

Greetz,
Beerken
 
Ik zat juist met hetzelfde probleem. Blijkbaar werkt het delen standaard maar alleen met enkele hoofdmappen.

Om aan de submappen te kunnen moet je eerst je hele Postvak delen en daarna pad naar de submappen. Vervolgens open je op het account dat je submap moet kunnen zien bij de accountinstellingen jouw Postvak als extra postvak. Als je het delen goed uitvoerd zie het met het andere account alleen de naam van je postvak en de submap die je wil delen (in uw geval een agenda).
Gedetailleerde info vind je op http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/de-mappen-van-andere-gebruikers-delen-en-openen-HA001113481.aspx...

Dommeke

Werkte perfect bij mij. (Outlook 2003, Exchange server)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan