Agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

rchood

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
121
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem.

Als ik de agenda van outlook open dan zien ik niet alle afspraken die op een dag staan. De Dag staat helemaal vol gepland en ook heb ik een paar items die over de hele week lopen. Maar nu staan er zoveel dat ik ze niet allemaal meer zie.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Ik gebruik outlook 2003 met een exchange server.

Groeten Robin
 
kun je een screenshot laten zien van wat je ziet in outlook? Ik snap namelijk niet helemaal wat je probleem is...
 
Hopelijk maakt dit het duidelijk
 

Bijlagen

  • agenda.JPG
    agenda.JPG
    47,5 KB · Weergaven: 43
Is het niet handiger om Group Schedules te gebruiken in dit geval. Volgens mij kunnen die haast eindeloos lang zijn, qua aantal personeelsleden. Door de optie Show Calendar Details aan te zetten krijg je haast identieke informatie..
 
We hebben dat geprobeerd maar dat werkt ook niet goed. Nog een ander idee?
 
Je kan daar alleen maar vergaderingen inplannen en alleen mensen die in je exchange server zitten goed in toevoegen. Maar we hebben hier veel mensen die niet achter een computer zitten en die kunnen er dus niet goed in.
 
Hoe kun je dan de afspraken zien van die mensen die niet (nooit?) achter een pc zitten? Houden die in een centrale pc hun agenda bij, of doet iemand anders dat? :shocked:
Of bedoel je dat ze niet op hun werk achter de pc zitten, maar thuis?
 
Nee dat zijn productie mensen. Die hebben verder geen afspraken staan. Dat wordt allemaal op een andere manier bijgehouden maar als ze vrij hebben moeten andere mensen hun werk doen. En daar hebben we een centrale agenda voor maar dat zit nu dus te vol.
 
Het blijkt een probleem in Outlook te zijn. Je maakt gebruik van zgn "All day events" (afspraken die de hele dag duren) en daarvan mag je er maar een beperkt aantal per dag van hebben. Het aantal hangt af van je schermresolutie...

Op de volgende website staat het probleem beschreven als ook een niet zo elegante oplossing: http://support.microsoft.com/kb/197324
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan