Ahsdisk 6.5 GB op DVD5 branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterbe

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
75
Hallo allemaal

Ik weet niet goed waar ik met mijn vraag naar toe moet maar door alle reacties denk ik dat ik hier wel goed zit. Ik heb een film in een ashdisk bestand (volgens mij is dit van ashampoo) 6.5 gig groot en deze wil ik op een dvd 5 branden, mmar ik weet hier geen raad mee. Kan iemand mij helpen??? ( ik heb het al geprobeerd met ashmpoo maar ik krijg steeds de melding dat de schijf niet groot genoeg is)

grtjs::confused:
 
Bedankt voor jouw reactie maar als ik dvd shrink gebruik krijg ik de melding dat shrink het ifo bestand mist. Kun jij dat verklaren???:confused:


Maar (misschien een domme vraag) kan ik met ashampoo niet een video ts in een map op de harde schijf maken zodat ik deze met een ander programma kan verkleinen
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

ifo-bestand is een informatie-file:

On a DVD-Video disc, there are two folders, AUDIO_TS and VIDEO_TS. In the VIDEO_TS folder, there are many files with the extensions .IFO, .BUP and .VOB. The .IFO files are simply information files; they have no video or audio data at all. they hold information on the VOB files, which are the actual MPEG-2 Video, Dolby Digital / DTS / PCM audio files. You don't particularly play an IFO file, but if you were to open an IFO file in certain software it would play the DVD or a certain set of VOB files.

IMPORTANT: These instructions are a few years old. However, we have a newer, more detailed and eloquent set of instructions for VOB / IFO / BUP files in our Guides section. Click here to read our proper How to play VOB, IFO and BUP files article.

For example, if I were to open WinDVD and drag a VIDEO_TS.IFO onto the interface, it would launch the DVD. If I were to drag something like, VTS_01_0.IFO into the interface, it would play the associated VOB files. IFO files on their own will not play back any video or audio content, they need to be with the other DVD files, in the same folder (in the case WinDVD, it also must be in a VIDEO_TS folder).

Zonder die files kun je verder weinig met het video-bestand, behalve branden.

Wat jij voorstelt is dus niet mogelijk.

Dus: op een dual-layer schijf branden is nog de enigste mogelijkheid.

Heb je het bestand al es gemount en bekeken of het onbeschadigd is ?

Greetz,

Harry.
 
Ja ik heb deze met deamon tools gemount, naar ik krijg als resultaat unknown te zien. Wat ik wel kan, is deze film op mijn pc bekijken, maar ja dat was niet mijn bedoeling.
 
Hoi !

Quote:

Dus: op een dual-layer schijf branden is nog de enigste mogelijkheid.


Greetz,

Harry.
 
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik zal het op een dual layer branden zoals gezegd zit er niets anders op.:mad:
 
Alsnog voor elkaar gekregen. Ik heb ashdisk gewoon geopend met power iso en het wekt uitstekend nu kan ik er een gewone dvd 5 van maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan