Alle informatie van Outlook 2007 is kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

twjbak

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Berichten
93
Op mijn PC heb ik Windows 8 opnieuw geïnstalleerd en tegelijkertijd heb ik ook weer Office geïnstalleerd. Het vreemde is alleen wel dat ik alle informatie die ik in het verleden in dit programma had ben kwijtgeraakt. Ik heb geen backup bewaard dus zit ik nu in de problemen. Iemand een suggestie hoe daarmee om te gaan?

Groet

Theo Bakker
 
Dat meen je hoop ik niet serieus -> dat je Windows 8 opnieuw op je machine hebt gezet en daarna ook een nieuwe Office installatie en dat je dan verwacht / hoopt dat je Outlookgegevens er nog zijn? Nee, dat kun je vergeten.
Dat je die gegevens kwijt bent is niet vreemd, maar juist heel normaal.
Ik vermoed dat je in de war bent met een service als Hotmail / Gmail etc. etc. Daarvan worden de gegevens (mede) bij Microsoft, respectievelijk Google bewaard (dus 'buiten jouw woning'). Na een nieuwe Windowsinstallatie log je in met je account en hopla, al je gegevens heb je weer terug. Dit geldt niet voor Office Outlook waarvan álle data lokaal op je pc bewaard wordt.
 
Laatst bewerkt:
Op C staat, hoop ik voor je, een map windows.old. Hier zou je het eens moeten proberen te vinden.
 
Correct me if i'm wrong, maar Outlook 2007 slaat zijn .pst bestanden op in C:\gebruikers\naam\appdata\local\microsoft\outlook en da's naar mijn smaak niet in windows.old
 
Correction:
Afhankelijk van keuzes tijdens een nieuwe installatie van Windows waar al een oude Windows aanwezig is kun je dat soort dingen wel degelijk terug vinden in de map Windows.old.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan