assepoester wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
een kennisje van mij heeft een pentium 3 met win ME +512 mb ram-60 gig schijf-64mb videokaart directx 9.0 ,en een spel van disney assepoester als zij deze wil gaan draaien vraagt ie hierom :::Heeft 8MB geheugen nodig en we hebben er 3mb .hij ziet ergens iets niet aan geheugen denk ik .wat mis ik nog in het verhaal om de te laten draaien.

alvast bedankt voor de hulp.
 
een kennisje van mij heeft een pentium 3 met win ME +512 mb ram-60 gig schijf-64mb videokaart directx 9.0 ,en een spel van disney assepoester als zij deze wil gaan draaien vraagt ie hierom :::Heeft 8MB geheugen nodig en we hebben er 3mb .hij ziet ergens iets niet aan geheugen denk ik .wat mis ik nog in het verhaal om de te laten draaien.

alvast bedankt voor de hulp.

Kan je hiervan een screenshotje uploaden?
 
assepoester draait niet

helaas heb ik daar geen screenshots van alleen maar de systeemvereisten.

het spel betreft deze !!!Disney's Cinderella's Fairy Castles .ik had haar gevraagt om wat meer gegevens te sturen erover .

en dan zegt mijn collega erover dat dit dan in beeld komt als je ze gaat opstarten !!

Assepoester zegt: heb 8 MB nodig en je hebt maar 3MB geheugen..................


toch vreems als je 64 mb hebt .


ik hoor het wel of je er iets mee kan !.alvast bedankt
 
helaas heb ik daar geen screenshots van alleen maar de systeemvereisten.

het spel betreft deze !!!Disney's Cinderella's Fairy Castles .ik had haar gevraagt om wat meer gegevens te sturen erover .

en dan zegt mijn collega erover dat dit dan in beeld komt als je ze gaat opstarten !!

Assepoester zegt: heb 8 MB nodig en je hebt maar 3MB geheugen..................


toch vreems als je 64 mb hebt .


ik hoor het wel of je er iets mee kan !.alvast bedankt

Mogelijk bedoeld het spel Video geheugen (wat ook ram is maar op de videokaart) en niet Ram geheugen. Ik zal eens naar de specs van het spel kijken.

* Pentium II class processor, 300MHz
* 64MB of RAM
* 100MB free hard disk space
* 8X CD-ROM Drive
* 16 bit DirectX 8.1 compatible sound card
* 8MB video card with 3D acceleration, 16 bit color depth, DirectX 8.1 compatible
* DirectX 8.1 (included)

Maw, je hebt maar net genoeg Ram en hoogstwaarschijnlijk te weinig video geheugen. Om het zeker te weten moet je de specs van de videokaart weten. Of Assepoester is een moeilijke vrouw? :p

Jeroen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan