audio-rip software probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejayy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
201
Ik heb een nieuwe versie van Audi-grabber geinstalleerd ,versie 1.83 ,op mijn PC met XP SP3, maar bij het openen krijg ik meteen het Blauwe scherm.Ook als ik een ander programma ,CDex, probeer gebeurt hetzelfde..Bij de foutmelding zie ik ook ATAPI.SYS staan.Wat kan ik hieraan doen??
 
1. Zorg ervoor dat je de installatie-software van programma's die mogelijk oorzaak zijn van je probleem bij de hand hebt. Indien niet, download die dan even:
a. Anti-virus programma
b. Van die programma's als Alcohol120%, Daemon Tools etc.
2. Haal jezelf van Internet af, en deïnstalleer de programma's die ik in 1. genoemd heb. Herstart hierna de pc.
3. Kijk of je nog steeds hetzelfde probleem hebt met Audio-grabber danwel CDEx.
Als het probleem dan niet optreedt 1 voor 1 de programma's uit 1. opnieuw installeren, en weer testen, net zolang totdat je de 'schuldige' te pakken hebt. Die moet dan niet meer geïnstalleerd worden.

Succes,

Tijs.
 
1. Zorg ervoor dat je de installatie-software van programma's die mogelijk oorzaak zijn van je probleem bij de hand hebt. Indien niet, download die dan even:
a. Anti-virus programma
b. Van die programma's als Alcohol120%, Daemon Tools etc.
2. Haal jezelf van Internet af, en deïnstalleer de programma's die ik in 1. genoemd heb. Herstart hierna de pc.
3. Kijk of je nog steeds hetzelfde probleem hebt met Audio-grabber danwel CDEx.
Als het probleem dan niet optreedt 1 voor 1 de programma's uit 1. opnieuw installeren, en weer testen, net zolang totdat je de 'schuldige' te pakken hebt. Die moet dan niet meer geïnstalleerd worden.

Succes,

Tijs.

Gelukt...Alcohol 120% was de boosdoener...bedankt voor de tip!!
gr deejayy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan