AutoGK

Status
Niet open voor verdere reacties.

thooom199

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
4
Hee,

Ik heb net het programma autoGK gedownload om ondertiteling onder gedownloaden films te zetten maar ik snap er niks van....

Kunnen jullie me helpen?!

Alvast bedankt!

groeten
 
Misschien moet je dit even doornemen, het zou wat licht in de duisternis kunnen brengen.
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk heb jij een andere monitor dan die ik heb? Ik heb 2 stukjes tekst gekopieerd vanuit het linkje:

Stap 2 behandeld de selectie van geluid en ondertiteling. Selecteer de audio track die je wilt houden van het drop down menu. Doe daarna hetzelfde voor de ondertiteling. Bedenk hierbij dat AutoGK bestanden maakt voor standalone spelers en de ondertiteling dus in de film gecodeerd wordt en niet uitgeschakeld kan worden.

Tot slot hebben we twee opties voor de ondertiteling: Display only forced subtitles zal alleen de forced ondertiteling van de originele DVD verwerken. De ondertiteling kan iig niet uitgeschakeld worden. Gedwongen ondertiteling wordt vaak gebruikt voor dialogen die niet in de voertaal van de film zijn gesproken. de use external subtitels optie zal de VobSub standaard gebruiken voor de ondertiteling ipv de ondertiteling in de film te coderen. Externe ondertiteling kan niet op stanalone DivX/XviD spelers afgespeeld worden. Externe ondertitels zullen automatisch gesplitst worden op de juiste plek (aangenomen dat de film op meer dan 1 cd gebrand wordt) daar hoef je dus niet bezorgd om te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan