automatisch e-mails verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vertizoo

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
5
voor het werk moeten we als controlle voor 24u om het half uur een e-mail verzenden en na 24u tot 6u30 om de 40min een e-mail verzenden. Graag zou ik dit willen automatiseren.

Dus we moeten ook iemand in cc zetten.
Wat zijn hier de mogelijkheden voor?

alvast bedankt!!
 
Welke Outlook-versie. Áltijd dit vermelden i.v.m. de verschillende mogelijkheden in de verschillende versies ... !!!!
 
Hoi,

1. Als je dat x maal 24 uur wilt doen, moet je sowieso je pc altijd aan hebben staan .... of is er sprake van een netwerk met een mailserver?
2. Waarschijnlijk ken je de optie al om een bericht niet vóór een bepaalde datum en tijd te verzenden, maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt. Je zou dan al die mails toch stuk voor stuk zelf aan moeten maken voor een langere periode.

Ik hoop dat er iemand met een soort 'plugin' of ander programma'tje komt, want ik ben wel geïnteresseerd naar de mogelijke oplossing.
 
Hoi,

1. Als je dat x maal 24 uur wilt doen, moet je sowieso je pc altijd aan hebben staan .... of is er sprake van een netwerk met een mailserver?
2. Waarschijnlijk ken je de optie al om een bericht niet vóór een bepaalde datum en tijd te verzenden, maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt. Je zou dan al die mails toch stuk voor stuk zelf aan moeten maken voor een langere periode.

Ik hoop dat er iemand met een soort 'plugin' of ander programma'tje komt, want ik ben wel geïnteresseerd naar de mogelijke oplossing.

1 in principe is die x maal voor 24u nog niet zo belangrijk. De pc staat ook permanent aan dus dat is ook geen probleem. Het is via een exchange server dat de mails hier draaien.
2 die optie ken ik maar vind ik hier niet intressant.

Volgens mij is er hier wel een scriptje of plugin vo mogelijk en het is net dit wat ik zoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan