• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch tekst verschuiven

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlotter33

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2014
Berichten
98
Graag uw hulp voor volgende:
Ik heb een excel document met 2 onderdelen:
enerzijds lijnen met producten (in voorbeeld rij 3 tem 5)
anderzijds een onderdeel met lege rij + daaronder 2 bedanklijnen. (in voorbeeld rij 6 tem 8)

Indien ik nu in rij 6 een product intypen, zou het onderdeel 2 automatisch 1 rij naar beneden moeten schuiven.
Zodat de structuur van producten met daaronder een lege rij en daaronder de bedanklijnen blijven behouden, onafhankelijk van het aantal producten dat ik invul.

Graag uw hulp
En alvast hartelijk dank
 

Bijlagen

  • helpmij.xlsx
    29,7 KB · Weergaven: 41
kan dit dienen
 

Bijlagen

  • helpmij(jp).xls
    49,5 KB · Weergaven: 89
Dat is het helemaal!
Hoe heb je dit voor mekaar gekregen?
Nogmaals dank
 
Door een macro change event zit achter blad, wanneer er in een van de cellen in kolom A iets gewijzigd word, zal in de cel waar "Bedankt voor uw vertrouwen" staat een lege rij invoegen
 
Is er ook een oplossing als ik vanuit een ander document meteen 3 regels paste? Of is het enkel mogelijk indien ik 1 regel invul, dan een regel invul, etc.
Ik zou nl graag de prestaties vanuit de uurregistratie kopiëren naar de factuur
 
je vraag is iets onduidelijk voor mij, kan je dat aantonen met een excel voorbeeld.
 
in bijlage zou ik de 3 cellen
product 4
product 5
product 6
in 1x willen copieren

en in 1x willen pasten naar cel A6 (dus onder product 3)

Daarna zou 'Bedankt voor uw vertrouwen' in cel A11 moeten komen moeten komen

Schermafbeelding 2014-02-10 om 14.47.45.png

Ik heb een afbeelding toegevoegd ipv bijlage, omdat ik nergens een button zag voor bijlage...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan