• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische witregels toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chocogirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
1
Beste lezers,

Ik heb een vraag (natuurlijk). Ik heb een groot bestand met kolommen A t/m JJ gevuld met gegevens over 4537 regels (waarvan de eerste aangeeft wat er in de kolommen staat. Het is een bestand met gegevens over bedrijven. Na iedere 8 regels beginnen de gegevens van een andere bedrijf (iedere bedrijf heeft een nummer). Nu wil ik om de 8 regels twee witregels toevoegen, omdat daar ander informatie moet komen te staan. Dit kan uiteraard handmatig gebeuren, maar ik heb 11 bestanden waarbij dit moet gebeuren :confused:. Ik weet zeker dat hier een oplossing voor moet zijn in Excel, maar ik heb het niet. Één van jullie misschien?

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Daar zal best wat voor te maken zijn maaar het beste antwoord krijg je na het plaatsen van een voorbeeld bestandje met bijvoorbeeld 3 bedrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan