Automatiseren van bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik weet niet zeker of ik dit topic hier goed heb geplaatst.

Ik download heel veel en vaak. Dan gaat het hier om muziek, progammas,games,films en vast nog wel meer. Ik zorg ervoor dat al mijn downloadprogammas,explorers,newsreaders en dergelijke alle gedownloade bestanden op een bepaalde locatie worden gedownload en zo nodig worden ze auto extracted door Grabit. In mijn geval partitie E: genaamd downloads en is 1terabyte groot.

Ik wil graag het volgende doen, als dit tenminste mogelijk is.

Al mijn muziek films en overige downloads in 1 map zetten is een beetje onoverzichtelijk. Uiteraard verplaats ik mijn muziek bijvoorbeeld handmatig naar een locatie die handiger is voor mij. Mijn vraag is of er progammas bestaan die dit automatisch doen.

Progammas die het mogelijk maken om automatisch bijvoorbeeld gedownloade bestanden te verplaatsen aan de hand van de bestandsextensies. Als ik dus kabouterplop.mp3 download dan kan ik het progamma instellen om elk binnenkomend of uitgepakt mp3 bestand automatisch naar een andere locatie over te zetten. En alle .avi films weer naar een andere locatie en dat de bestanden in de werkelijke downloadmap daarna ook wel verwijderd worden. Mijn computer zou het aan moeten kunnen om 24/7 bestanden te kunnen verplaatsen aangezien ik quadcore heb. Als er geen dergelijk progamma bestaat dan is dat natuurlijk erg jammer.

Het is natuurlijk een overbodige luxe, maar als die luxe er is dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
harstikke bedankt:thumb:

Ik ga ff kijken of het wat is en of het aan mijn wensen voldoet. Ik laat wel weten of het geschikt is.
 
@appelsapman: Na 17 minuten al bumpen? Heb je haast? Volgende keer pas bumpen na meer dan een dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan