Backup instellen na handmatige backup?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Addepat

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
Berichten
180
Hallo,

Ik heb handmatig een backup gemaakt van een heel grote map met onderliggende mappen.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om met backupsoftware deze map incrementeel te backuppen zonder dat hij een nieuwe backup maakt?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden.
 
Over het algemeen kan ik zeggen dat back-up software eerst een volledige back-up gaat maken en daarna pas een incrementele back-up.
Kijk eens naar de gratis goede back-up software zoals Cobian.
 
Over het algemeen kan ik zeggen dat back-up software eerst een volledige back-up gaat maken en daarna pas een incrementele back-up.
Kijk eens naar de gratis goede back-up software zoals Cobian.

Cobian heb ik dus, maar mijn vraag is dus of het mogelijk is met bepaalde backupsoftware files incrementeel te backuppen die eerst handmatig zijn gebackupt

Dus dat ik niet opnieuw dagen bezig ben om een volledige backup te maken met Cobian
 
Snap je vraag wel maar denk niet dat het kan. Kijk, bij een back-up programma zet veelal een vlaggetje zodat de software weet bij incremental dat het bestand of map niet mee geback-uped wordt. Als je handmatig eerst een volledige back-up maakt wordt dat vlaggetje niet gezet. Maar goed, wie weet dat een andere helpmij collega het weet.
 
Ok, bedankt voor je antwoord. We wachten het maar af, want wie weet is er toch een mogelijkheid, ja. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan