Backup Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viesse

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
59
Heeft iemand een tip met welk programma externe backups gemaakt kunnen worden van de mappen in Outlook (Microsoft Office 2007, Windows 7)?
Vriendelijke dank!
 
Als je de naam.pst file backupt dan zit je goed.

Te vinden in: C:\Users\Specific User\AppData\Local\Microsoft\Outlook
 
Vraag verplaatst naar sectie "Microsoft Office / Outlook".
 
Als je de naam.pst file backupt dan zit je goed.

Te vinden in: C:\Users\Specific User\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Ik heb gezocht naar dit bestand op de hele computer. Helaas wordt het niet gevonden.
 
Hoi, mijn fout. Outlook.pst is een verborgen bestand. Je moet even kiezen "verborgen bestanden weergeven". Welke versie van windows heb je?
 
Hoi, mijn fout. Outlook.pst is een verborgen bestand. Je moet even kiezen "verborgen bestanden weergeven". Welke versie van windows heb je?

Kan gebeuren natuurlijk. Ik gebruik Windows 7. Inmiddels ontdekte ik bij Microsoft een mogelijkheid pfbackup.exe te downloaden. Gedaan, opgeslagen in mijn map Downloads en vandaar geopend met Uitvoeren. Volgens Microsoft moet het dan terug te vinden zijn onder Persoonlijke mappen (Outlook Office 2007) maar ik kan het niet terugvinden. En nu bovenstaande: onder Bestand zijn veel mogelijkheden maar geen "Verborgen bestanden weergeven" te zien, ook niet bij rechtsklikken.
Dus blijft mijn vraag ... enz.
 
Hoi,

Als je PfBackup hebt geïnstalleerd, is er in het menu 'Bestand' in Outlook een extra optie: 'Reservekopie...'
Als die extra menu-optie niet in Outlook aanwezig is, heb je PfBackup niet goed geïnstalleerd.
Is die menu-optie wél beschikbaar in Outlook:

- kies menu Bestand > Reservekopie...
- klik in het volgende venstertje op 'Opties...'
- kijk waar het bestand reserverkopie.pst wordt opgeslagen, of kies evt. zelf een andere locatie door op 'Bladeren' te klikken.
 
Zie menu "Bestand" ---> "Importeren en exporteren" en volg daarna de wizzard.

Bedankt voor de aanwijzingen!
Helaas biedt het menu Bestand geen mogelijkheden als "Verborgen bestanden" of "Reservekopie maken." Ik zocht bij "Importeren en exporteren" en vond "Exporteren naar bestand." Die gevolgd, de externe disk geselecteerd en nieuwe bestand van Perswoonlijke Mappen de naam "Outlook Backup.pst" gegeven. Dat uitgevoerd, leverde een nieuw bestand van slechts 265 Kb op, terwijl in Outlook Persoonlijke Mappen ruim 299.000 Kb groot is.
Het lijkt me dus mislukt.
Niettemin allen bedankt voor de medewerking.

Viesse (Rutger Loenen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan