Basis Game Computer rond 4/500 euro, tips gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
142
Beste helpers,

Ik heb nu twee jaar een laptop van Toshiba. i7 processor, Radeon 7670m videokaart. De laptop werkt nog naar behoren, maar tot mijn grote spijt loopt de nieuwe FIFA 15 demo niet soepel.

Ik zit er dus aan te denken om een game pc te kopen, voor een (relatief) laag bedrag.
Nu kwam ik zelf bij een pc uit als deze:
http://flexcomputer.nl/product_informatie.php?product_id=15#.VBC8N2Pt4cU

Is dit in vergelijking met mijn huidige laptop een vooruitgang?
Op de bovenstaande site staat: 'Minimaal 2 jaar lang gamen op high end setting.' maar daar heb ik mijn twijfels bij.

Ik ben helemaal geen diehard gamer, maar spellen als FIFA en COD speel ik altijd wel.

Advies en suggesties zijn dus gevraagd. Ik merk dat ik het overzicht kwijtraak door het gigantische aanbod.

Vriendelijke groet!
 
Heb je windows ook nog nodig want bij die winkel moet je het ook nog los bij kopen waardoor de kosten naar 600,- gaan
verder raad ik je het je aan om een pc zelf samen te stellen dan ben je goedkoper uit
 
Laatst bewerkt:
1 tip,

Je gaat een boel games niet kunnen spelen met alleen één gtx 750.
Ik raad je aan er toch een gtx 760 in te zetten.
en ja zelf samenstellen is echt zo veel voordeliger.

Sam
 
Ik zou ff kijken op hoeveel je dan uitkomt.

Dit is zeg maar wat je van flexcomputer krijgt: LINK

Ik weet dat dit iets over je budget is maar ik raad je dit aan: LINK
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik van flexcomputer krijg is dus 466 en wat jij stuurt 452. Dat verschil is toch niet heel bijzonder?
 
dat is idd waar maar het licht een beetje aan het systeem wat je bouwt.
Als ik jou was zou ik de laatste link die ik heb gestuurd even bekijken een die samenstelling overwegen.
 
Alleen ik heb nog nooit een computer samengesteld. Ik heb wel eens een videokaart vervangen oid, maar nooit van 0 af aan. Is dat te doen voor een beginner?
 
ja hoor,
gewoon stap voor stap alles is de kast schroeven en overal zit wel een handleiding bij.
En je kan als het nog niet lukt er bijvoorbeeld een youtube filmpje bij houden.
En trouwens nog 2 vragen:
1. Is het belangrijk dat de pc heel snel opstart?
2. Denk je erover om later sli te gaan doen want dat support dit moederbord niet.

Sam
 
Laatst bewerkt:
Nee de opstarttijd maakt me niet veel uit,
over de SLI heb ik nog niet nagedacht, want ik kende die functie überhaupt niet.

Ik zoek eigenlijk gewoon een PC die qua prijs en prestaties hetzelfde (of beter) presteert als een PS4. Zodat ik een jaar of drie vooruit kan met gamen.
 
Dan zou ik toch met deze build gaan: LINK

Gaat wel een jaar of 3 mee je zou daarna alleen de videokaart een keer moeten vervangen.

Sam
 
neem een hd 7950 die is 60,- goedkoper en heeft dezelfde prestaties en dat is echt een hele slechte voeding en ik zou ook ander ram nemen
bovendien moet er weer windows bij
ik zou dit doen ---> link (voor het geval de link het niet doet --->Naamloos.png
hier zit wel geen windows bij maar ik zou als ik jouw was je budget verhogen naar 600,- inclusief windows dan kan je ook een fx 6300 nemen een betere processor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan