Batch file opstarten vanuit CD menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

JurjenB

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
56
Ik heb een menu gemaakt voor een CD waarvan uit je makkelijk .EXE programma's op kunt starten. Nu wil ik vanuit dat menu ook een .BAT bestand opstarten. En dat werkt dus niet! Als ik het .BAT bestand start dan werkt het gewoon, maar als ik het vanuit het CD menu laat opstarten krijg ik de foutmelding: Kan bestand niet vinden! Wat doe ik fout??

Dus:

1) Ik heb een menu gemaakt om op een CD-ROM te zetten.
2) Van daaruit kan je met het drukken op knoppen de installatie van diverse programma's starten.
3) Vanuit een knop in dat CD menu wil ik een .bat file opstarten die op zijn beurt weer 3 .exe programma's opstart.

Ik hoop dat het zo duidelijk is!
 
Laatst bewerkt:
Kan hij vanuit je menu de BAT file niet vinden of kan vanuit de BAT file het op te starten programma niet worden gevonden?
 
Vanuit het menu kan hij de BAT file wel vinden, maar de BAT file kan vervolgens het .exe programma niet meer vinden.
 
Wanneer een BAT bestand wordt gestart is de "working directory (Beginnen in) " anders.
Zorg er dan voor dat je in het BAT bestand het volledige pad naar het te starten programma opgeeft.
 
Laatst bewerkt:
Een weekend later nog niemand die een werkende oplossing heeft gegeven. Jammer! Zoals zo vaak heb ik het maar zelf proberen op te lossen. Ik heb gewoon een menu-item gemaakt die verwijst naar een tweede menu van waaruit de programma's worden opgestart. Deja vu! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan