beeldscherm blijft zwart na inschakelen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

IrisR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Berichten
4
Na mijn laptop weer uit de pauzestand te halen, blijft het beeldscherm zwart. Even ervoor deed alles het nog gewoon. De toets van caps lock knippert ook. Verder geen enkele toets die nog werkt. Behalve de aan-uitknop, die kan nog wel gebruikt worden...
Inmiddels ben ik een paar uur verder en de laptop heeft uitgestaan. Ik start 'm weer op en nu werkt alles ineens weer!
Mijn vraag is hoe dit kan, en of dit weer zal gaan gebeuren? Heb dit nog nooit eerder gehad en vraag mij af of dit een teken is dat de laptop binnenkort echt stuk zal gaan?
 
Mede hierom gebruik ik de slaapstand of welke andere "niet-echt-uit-stand" al vele jaren niet meer want jouw of andere problemen lijken dan eerder regel dan uitzondering. Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de inhoud van het RAM òf wordt opgeslagen òf in een soort lage energiegebruik stand gezet en dat leverde in het verleden vaak allerlei problemen op. Ik denk dat het vooral te maken heeft met "vervuiling" van het RAM dat immers bij een herstart helemaal leeg is en bij "wekken" uit slaap- of andere ruststand eigenlijk niet.
 
Bedankt voor je reactie en goed om te weten hoe het zou kunnen komen. Het lijkt in ieder wel een probleem te zijn waar rekening mee gehouden kan worden, zal ik gaan doen.
 
Helaas, gisteren laptop helemaal afgesloten. Nu weer opstarten en hetzelfde probleem, beeld zwart en behalve uitzetten niks mogelijk. Het lijkt toch ook nog iets anders te zijn, maar wat?
 
Wie weet er een goede reparateur in Nijmegen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan