Beschadigd bestand en opstart scan werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
129
eej iedereen

Ik download films met Utorrent maar nou is het bestand resume.dat beschadigd nou krijg ik continue deze melding

utorrent.exe - Beschadigd bestand
Het bestand of de map C:\Users\Daron\AppData\Roaming\Utorrent\resume.dat is beschadigd en onleesbaar. Voer het hulpprogramma CHKDSK uit.

Als ik dat hulpprogramma opstart krijg ik deze melding

Toegang geweigerd omdat u niet gemachtigd bent. U dient dit hulpprogramma met benodigde bevoegdheden uit te voeren.

De keer daarna dat ik op mijn pc ging kreeg ik onder het opstarten een boot scan. Ik had deze uitgevoerd. De 1e keer bleef deze haken en moest ik mijn pc uit zetten. Daarna deed ik hem nog een keer en toen sprong hij bij net zovell procent en net zoveel bestanden gescand te hebben naar mijn inlogscherm. Ik dacht dat de melding dan wel voorbij zou zijn( ik dacht dat het de CHKDSK chek was. ) maar dat was niet zo. Nu heb ik ook geen idee wat ik verder moet doen.

Dus ik hoop heel erg dat iemand mij zou kunnen verder helpen. Alvast heel erg bedankt:thumb:

Gr. Daron
 
eej iedereen


..........Dus ik hoop heel erg dat iemand mij zou kunnen verder helpen. Alvast heel erg bedankt:thumb:

Gr. Daron

In config. alle gebruikers verwijderen, totdat er 1 overblijft en dat is dan de beheerder
en die mag alles.

Die Torrent software opnieuw downloaden en installeren.
 
Dat is het um nou juist. Er is 1 gebruiker (Tis een laptop :p) en het programma opnieuw downloaden werkt niet. Nou heb ik het verwijderd en een andere gedownload en die is wel goed maar als ik mijn pc nu opstart, krijg ik een boot scan iets met ntfs ofso. komt dat omdat ik op die CHKDSK heb geklikt.
 
Dat is het um nou juist. Er is 1 gebruiker (Tis een laptop :p) en het programma opnieuw downloaden werkt niet. Nou heb ik het verwijderd en een andere gedownload en die is wel goed maar als ik mijn pc nu opstart, krijg ik een boot scan iets met ntfs ofso. komt dat omdat ik op die CHKDSK heb geklikt.

De automatische schijfcontrole bij het opstarten van je PC die kun je uitschakelen via het register (Start > uitvoeren > regedit). Open de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\system\CurrentSet\Control\Session Manager, dubbelklik op Bootexecute en verwijder de waarde autocheck autochk*.
 
oke heel erg bedankt ik weet nog niet of het werkt want ik schakel me pc waarschijnlijk morgen pas weer in. :p

PS ik heb vista dus ik moest currentcontrolset doen :p maar bedankt

gr daron
 
PS ik heb vista dus ik moest currentcontrolset doen :p maar bedankt

gr daron

Dat had je dan wel eerder moeten zeggen.
Want ik weet niets van Vista en zou dus niet gereageerd hebben.:shocked:
 
oke maar denk je dat het veel kwaad kan dan want het was allemaal wel de stappen die je zei op 1 na maar daar hervatten het wel weer
 
oke maar denk je dat het veel kwaad kan dan want het was allemaal wel de stappen die je zei op 1 na maar daar hervatten het wel weer

Geen idee.
Vista zal toch wel een goede help hebben, of anders zoeken met Google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan