• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

beveiligde weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Berichten
1.110
Hallo
ik krijg sinds enige maanden de melding dat Macro's zijn uitgeschakeld, beveiligde weergave.
Via opties heb ik toestemming gegeven om macro's in te schakelen maar wat ik ook doe ik krijg de beveiliging er niet af.

Via mijn werkgever heb ik office 365 (alleen inloggen office.com, niet geïnstalleerd) kan het zijn dat wanneer ik van deze locatie een bestand open en van mijn pc dat beveiligingen overgenomen worden?

een nieuw excel bestand opslaan als xlsm bestand lukt niet, ik krijg de melding "U wilt een bestandstype (werkmappen en sjablonen met ingeschakelde macro's van Excel 2007 en hoger) opslaan dat is geblokkeerd door de instellingen voor bestandsblokkering in het Vertrouwenscentrum" terwijl ik alles toestemming heb gegeven
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je dan ook vertrouwde mappen opgeven, heb je dat ook gedaan?
 
Klik met rechts op het document en kijk dan in de Eigenschappen of 'ie daar geblokkeert is.
 
Als ik een nieuw excel bestand wil opslaan als xlsm dan blijft de melding komen
Code:
 "U wilt een bestandstype (werkmappen en sjablonen met ingeschakelde macro's van Excel 2007 en hoger) opslaan dat is geblokkeerd door de instellingen voor bestandsblokkering in het Vertrouwenscentrum"
Bestaande Excel bestanden kan ik wel openen maar macro's krijg ik niet werkend meer

in eigenschappen niks geblokkeerd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan