• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bladbeveiliging kraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProtputUnited

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
16
Hallo


Aangezien ik niet mag reageren op zaken ouder als 3 maanden start ik een nieuw item.

Ik wil graag deze Excelfile laten "kraken" omdat ik er zelf geen verstand van heb hoe ik dit kan doen.
Kan iemand dit voor mij doen?

Het gaat namelijk om een pronostiekfile die ik wil ombouwen naar het WK 2014, als ik dit gedaan heb plaats ik deze wel terug online..

Mvg
Jonathan
 
En welke reden zouden wij hebben om u helpen een bestand te kraken dat niet van u is?
Weinig scrupules?
 
Ik heb wel scrupules, maar het is niet dat het gaat om de meest geheime informatie ter wereld...
Het gaat maar om een voetbalpronostiek.
 
Het bestand is beveiligd met een reden, een reden die jij achteloos in de wind slaat. Je zou de eigenaar van het bestand kunnen benaderen met deze vraag.
 
Tja als mijn vriend overleden is kan ik dit moeilijk nog doen hé..
Anders zou ik dit al gedaan hebben vooraleer ik hierop een post deed.

Het was iets dat hij jarenlang onderhouden heeft en wij willen dit graag verder zetten ter nagedachtenis aan hem.
 
Tja en toch wordt je niet geholpen met kraken van bestanden die niet van jou zijn. Wat mij altijd bevreemd in dit soort situaties is dat als men met oplossingen komt, er altijd weer iets nieuws naar boven komt waarom iets niet kan.
 
Probeer het eens met "logische" passworden, als je dat al niet geprobeerd hebt... Zijn geboorte datum, naam van vriendin, naam van zijn hond/kat/huisdier, favoriete voetbal club/land, etc. etc.
 
@ProtputUnited Nee hoor zijn we niet in geintresseerd. Je zou ook eigen initiatief kunnen tonen door zelf een bestand te maken. En zoals je zult begrijpen zal Helpmij je daar uiteraard mee op weg willen helpen als je vast komt te zitten.
 
Dit lijkt mij allemaan iet zo simpel, ik kan niet zo goed overweg met Excel. Maar als ik al alle wedstrijden en zo invul kunnen jullie mij verder helpen om het definitief te krijgen? Ik zal wel veel hulp nodig hebben, maar als jullie willen helpen mij goed :), dan nog graag bevestiging...
 
Wil je nu een bevestiging dat je wordt geholpen? Ga nu gewoon eens aan het "werk" i.p.v. discuseren en als je ergens niet uitkomt dan stel je een vraag.
 
Bekijk bijlage WK Voetbal.xlsx@ ExcelAmateur: Heb ik gedaan, maar het is me niet gelukt..

@ rest: Dit is mijn excelfile die ik heb aangemaakt.
Nu zou ik graag onderstaande dingen kunnen aanmaken:
1) Bij winst van Brazilië tegen Kroatië moet Brazilië groen worden en Kroatië rood. Bij een gelijkspel moeten beiden blauw worden.
2) Na alle matchen moet de stand automatisch uitgerekend worden. (Plaats, aantal winst, aantal gelijkspel, aantal verlies, aantal doelpunten voor, aantal doelpunten tegen en aantal punten).
3) Achtste finales automatisch invullen, rekening houdend met penalty's (2de gele groep).
4) Zelfde als achtste finales maar voor de rest.
5) Naast kampioen 2014 de winnaar van wie je denkt dat gewonnen is als je het rooster invult.
 
Heb je hier ook gekeken?
Mod edit: Link verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn dus niet volwassen genoeg om deze vraag met rust te laten en te wachten op TS tot hij met een bestand waarvan het wachtwoord niet gekraakt hoeft te worden. Om die reden gaat deze op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan