Bleu Screens

Status
Niet open voor verdere reacties.

101dalmatiers

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
6
Ik heb een vraag.
elke dag krijg ik verschillende bleucreens

ik wordt er gek van elke dag hetzelfde.

het bedraagt deze fouten:

MEMORY_MANAGEMENT
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
SYSTEM_SERVICE_EXEPTIONS
PFN_LIST_CORRUPT
en ook eentje waarbij hij geen specifieke fout geeft.

ook loopt hij giganties langzaam
ik kan niet eens afbeelding openen en hij geeft al een bleuscreen aan.
als ik een liedje opstart of een tekstbestand dan is hij gemiddelt 3 kwartier bezig voordat hij het geopent heeft.

deze fouten krijg ik elke dag.

hier wat gegevens over mijn comp:
CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2500 MHz (12.5 x 200) 4800+.
Moederbordnaam ASRock ALiveDual-eSATA2 (3 PCI, 1 PCI-E x16, 1 AGP, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN).
DIMM1: Corsair XMS2 CM2X1024-6400C4 1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 Mhz) (4-4-4-13 @ 270 Mhz).
DIMM2: Corsair XMS2 CM2X1024-6400C4 1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 Mhz) (4-4-4-13 @ 270 Mhz).
Video kaart NVIDIA GeForce 6200 (256 MB).

:evil:wie kan mij helpen want ik sta op het punt om me computer met een bazooka op te blazen.:evil:

Alvast bedankt.

groetjes peter
 
Als eerste welke windows heb je en hij geeft bij jou bsod iets over ram miss is een van de banken beschadigd misschien en als hij er zo lang over doet om een liedje teopenen dan zal je waarschijnlijk een virus hebben virussen kunnen namelijk windows beschadigen en of de pc super sloom maken
 
heb windows vista home premium

ik heb een ram test gedaan geen problemen geconstateerd.

diverse virusscans uitgevoert niks gevonden.

onderzocht naar trojans of dergelijke ook niks.
 
Wissel de balkjes RAM geheugen even af en kijk hoe het dan gaat. Dus één er in en de andere er uit, en dat later omwisselen.
Levert dat wat op?
 
Is dit een nieuwe PC, zelf gebouwd/laten bouwen of heeft ie al wat uurtjes gedraaid?

Indien je geen diagnose kan stellen, is het hardware of software raad ik altijd aan om een liveCD te booten. Dan hebben virussen/hardeschijf geen effect en sluit je dit al uit. :thumb:
Zonder in herhaling te willen vallen :rolleyes:op www.knoppix.org vind je een Linux LiveCD, wanneer je bij de boot F2 indrukt dan krijg je een overzicht van zijn bootcyclus (die langzamer is wegens de lagere snelheid van je CD). Indien er ernstige hardware fouten zijn zal hij die aangeven. Boot hij wel op dan kan je via Linux aan je bestanden en ze eventueel backuppen. Krijg je hier ook een crash dan is er effectief een hardware probleem....:(
Het swappen van geheugen is een goede start, maar bescherm je PC tegen statische ontladingen:thumb:
 
computer doet helemaal niks meer.

hij start op geeft 1 piep ik zie staan druk f2 voor bios.

heb ik gedaan.

ben nu al 5 en half uur aan het kijken naar een zwart scherm.

weet iemand een oplossing?
 
heb je je RAM gewisseld ??? en werkt hij daarna niet meer ???
Wat zegt je motherboard manual bij de foutmelding (1 biepje) ???
heb je iets gewijzigd tussen het vorige probleem en deze total fail ???
 
het probleem is al opgelost ik heb hem langs een computerwinkel gebracht.

mijn moederbord en mijn geheugenbanks waren defect.

heb nu een nieuw moederbord en geheugen en alles doet het weer.

bedankt voor jullie oplossingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan