blue fish 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
783
wie kan mij helpen ik gebruik blue fish 2.0 maar elke dag moet ik hem opnieuw installen?en nu werkt ie helemaal niet meer?
 
Hierbij de email die naar alle leden is verstuurd:

Beste Blue Fish Lid,

Tot onze grote spijt hebben we besloten om de ontwikkeling van Blue Fish stop te zetten. De reeds doorgevoerde eenmalige machtigingen zullen worden teruggestort. Nog niet doorgevoerde machtigingen zullen niet verwerkt worden.

Oorzaken
Dit besluit is het gevolg van een paar factoren:
- Binsearch heeft vorige week besloten om het programma Blue Fish niet meer toe te laten op hun systemen. Onderhandelingen met Binsearch zijn op niets uitgelopen.
- Hierna hebben we een aantal andere webmasters van UsenetSearch-sites benaderd om te kijken wat de mogelijkheid is voor een samenwerking. Ook hiermee zijn we niets verder gekomen.
- FTD komt binnenkort uit met een update, waardoor het mogelijk kan zijn dat Blue Fish niet meer werkt.

conclusie: we zijn teveel afhankelijk van externe partijen waar we weinig of geen invloed op hebben en/of medewerking van krijgen.

Leden + betalingen
Het lidmaatschap van alle leden wordt per direct opgezegd. Alle eenmalige machtigingen die nog niet zijn ingediend bij onze bank zijn vernietigd en worden dus niet van uw bankrekening afgeschreven. Leden waarvan de eenmalige machtiging inmiddels al van hun bankrekening is afgeschreven, krijgen het lidmaatschapsgeld deze week teruggestort op hun rekening. Hetzelfde geldt voor leden die niet hebben gekozen voor een eenmalige machtiging, maar voor een handmatige overboeking, ook zij zullen deze week het lidmaatschapsgeld op hun bankrekening teruggestort krijgen.

Donatie
3 jaar geleden ben ik in Peru (Cusco) geweest en heb met eigen ogen gezien wat een vreselijke armoede er is bij kinderen, hartverscheurend!
Ik heb daar een Nederlandse vrouw (Jolanda) ontmoet die in 1996 naar Peru is vertrokken om deze kinderen te gaan helpen. Inmiddels heeft zij 4 kinderrestaurants geopend waar 500 arme en verwaarloosde peruaanse kinderen elke dag een warme maaltijd krijgen, kunnen douchen en onderzocht worden door (tand)artsen. Daarnaast zorgt haar stichting ervoor dat ruim 60 peruanen full-time werk hebben, waardoor er 60 gezinnen worden onderhouden. Elke cent die gedoneerd wordt, komt direct ten goede van de lokale bevolking van Cusco. Uiteraard ben ik zelf sinds onze ontmoeting direct donateur geworden en ben meteen naar de boekhandel gerend om haar boek "Al help ik er maar één" te kopen.
Wanneer er mensen zijn die hun waardering m.b.t. de ontwikkeling en support van Blue Fish toch willen uiten in een financiele gift, stel ik voor om dit te doen naar stichting Ninos.

Stichting Ninos Unidos Peruanos
website: http://www.ninoshotel.com/
ABN AMRO 439971365
Voor Belgische donateurs: BIC Code: ABNANL2A, IBAN Code: NL62ABNA0439971365

Hoe nu verder
Deze week zal de final release (ook echt de laatste) van Blue Fish uitkomen. Deze zal alleen Yabse en ondrugz.net als zoekmachines hebben.
De banner zal verdwijnen en alle opties die beschikbaar zijn, zijn te gebruiken.
Er zal verder geen ondersteuning meer gegeven worden op Blue Fish, dit geldt ook voor het forum. Zolang FTD, Yabse en ondrugz.net geen aanpassingen doen, zal Blue Fish normaal functioneren.
De Website en het forum zullen nog enkele weken open blijven, daarna zullen deze ook gesloten worden.
 
ok bedankt dit wist ik namelijk niet wel gek dat het soms wel werkt dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan