Brandprobleem, brander kapot of software probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kraker123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
1
Sinds gisteren begint de brander kuren te vertonen. Telkens als ik een DVD wil branden klapt hij er gelijk uit of brand eerst een stukje en klapt er vervolgens naar ong. 20 sec. uit! :rolleyes:

Heb nero al opnieuw geinstalleerd en ook alcohol120% geprobeerd, beide kom ik niet verder

Zelf denk ik dat de brander gewoon kapot is (gezien ik nogal wat branduren gemaakt heb :) ), maar bij de helpdesk van medion beginnne ze gelijk van "ga maar terug naar de fabrieksinstellingen" :confused: dit wil ik eigenlijk voorkomen. Nu was mijn vraag of er een programma is die kan kijken of de brander zelf kapot is of dat het aan de software ligt?

Iemand ideeen wat er mee aan de hand is?

Alvast bedankt voor de moeite! :thumb:

DVD Brander: HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H55N (weet niet of jullie hier iets mee kunnen :p ben namelijk niet zo'n computerkenner :rolleyes:)
 
Hoi,

Ik heb dit ook, maar al heel lang. Vroeger stond mijn computer helemaal vol met bestanden, dus dacht ik dat het daaraan lag. Nu heb ik windows er weer helemaal opnieuw opgezet, maar nog steeds is er bij elke DVD een brandfout na ongeveer 5 minuten branden. Zo heb ik al 10 halve DVDtjes die ik weg kan gooien :(

Ik heb hem al niet op volle snelheid staan bij het branden.
ik gebruik NERO (wrs versie 8), maar ook andere brandprogramma's (legale en freeware) falen.
De te branden bestanden zijn over het algemeen .avi en videoTS bestanden, en staan gewoon op mijn bureaublad.
De DVDtjes zijn van TDK, DVD+R

Kan iemand mij hierbij helpen? Waaraan kan het liggen?

Heel erg bedankt,
groetjes Ninka
 
Laatst bewerkt:
Heb het nog eens geprobeerd, zelfde resultaat.

CDBurnerXP gaf deze foutmelding:

FoutCDburnerXP.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan