bugs in Wine aangeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

naishkiter

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
35
Ik gebruik nu al jaren mijn Sony mp3 speler zonder problemen.
Nu ik overgestapt ben op Linux Ubuntu, moest ik Sonic Stage (een programma om mp3 te converteren naar ATRAC3-> om op mp3 te zetten) installeren via Wine.

Sonic Stage begint foutloos te installeren, tot ik een foutmelding krijg dat er mogelijk iets mis is met Wine ivm het installeren van deze software.

Als ik dan toch probeer de half-geïnstalleerde Sonic Stage te openen, krijg ik deze foutmelding:

Moet ik deze fout (wrs in Wine) rapporteren aan hun 'buglist': http://bugs.winehq.org
Of doe ik iets anders?

Thank U!
 

Bijlagen

  • Screenshot-SonicStage (00000908-643).png
    Screenshot-SonicStage (00000908-643).png
    2,1 KB · Weergaven: 30
Een bug melden kan nooit kwaad, en mischien hebben ze al een pakkende oplossing voor je probleem ;)

Suc6! :thumb:
 
ik heb al een update geprobeert, maar heeft geen effect:(

Als ik die bug aangeef, hoe lang duurt het dan voor die eruit is?

Waar moet ik vooral op letten wann ik de fout beschrijf? (bv. screenshots nemen van foutmelding bv?)
 
Als je een bug meld, dan moet je zo volledig mogelijk proberen te zijn. Met de opmerking: "hij doet het niet" daar kunnen ze niet zoveel mee, en je zult op zo'n manier dus dan ook geen antwoord hoeven te verwachten ;)

En hoe lang zoiets duurt .. Tsja, maak je vinger nat en houdt die in de lucht .. Het is een 'Open source' project hé .. Dus alles is op vrijwillige basis, en dan kan het wel eventjes duren, er is dus geen peil op te trekken, van hoe lang zoiets duurt ...

Suc6! :thumb:
 
Ik ben ondertussen aan het kijken voor een Linux-versie van deze Sonic Stage,
het programma heet JSymphonic, ik heb de .deb versie geïnstalleerd.

Nu zit ik met een volgend probleem: Ik kies het juiste 'path' naar mijn map OMGAUDIO
en naar mijn map Muziek gemaakt, het programma herkent deze mappen ook, maar ik weet langs geen kanten hoe ik nu een transfer moet doen van computer naar Device (Sony mp3) en omgekeerd?

Kent er iem meer van deze software?

Thanx!!!:thumb:
 
Ik ben ondertussen aan het kijken voor een Linux-versie van deze Sonic Stage,
het programma heet JSymphonic, ik heb de .deb versie geïnstalleerd.

Nu zit ik met een volgend probleem: Ik kies het juiste 'path' naar mijn map OMGAUDIO
en naar mijn map Muziek gemaakt, het programma herkent deze mappen ook, maar ik weet langs geen kanten hoe ik nu een transfer moet doen van computer naar Device (Sony mp3) en omgekeerd?

Kent er iem meer van deze software?

Thanx!!!:thumb:

Nee, heb geen ervaring(en) met dit programma :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan