• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cel vermeerderen met userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

wally1968

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
132
Hoi Allemaal,

Ik heb 2 problemen
Het eerste is wanneer ik op mijn laptop met window vista en office 2007 een getal vb 10 in een cel intik en duw dan op enter dan komt er in die cel 0,1 te staan. Hoe kan ik dat standaard terug veranderen. Ik heb dit probleem niet op de PC met office 2003

Het tweede probleem is: Ik heb een bestandje toegevoegd met daarin een userform. Als ik hier een getal invoeg en op vermeerderen klik zou cel H4 vermeerder moeten worden met het getal dat ik opgegeven heb

Bekijk bijlage cel vermeerderen met userform.xls
 
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
    Sheets("Blad1").Range("H4") = Sheets("Blad1").Range("H4") + TextBox1.Value
End Sub
 
Probleem 1
Automatische decimale punt heb je waarschijnlijk aan gevinkt in het optie menu.
Dit veroozaakt dat alle getallen doe 100 gedeeld worden.
 
Hartelijk bedankt de beide problemen zijn opgelost. Maar kan dat als je een bepaald excel file opent dat dan automatisch de opties veranderen, want ik heb dat vinkje in de opties niet aangevinkt en vandaag was dat ineens wel
 
dat vind ik raar, maar ja het is nu zo en ben blij dat ik dat terug kunnen veranderen heb
 
Ik heb dit ook wel eens gehad.
Zelfs formulefucties staan ook in het Engels terwijl ik de Nederlandse versie heb. :rolleyes:
Welkom in mysterie van Microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan