Goedenavond,
Vraagje in verband met Excel, ik heb al een tijdje gezocht maar kom er niet uit.
Ik heb een Excel file gemaakt met verschillende soorten werkzaamheden met de daarbijhorende datum, locatie, bedrag, etc.
Nu wil ik graag alle bedragen die in Excel achter werkzaamheden met naam X opgeteld zien staan. Datzelfde geldt voor werkzaamheden Y, Z etc.
En dit dan in een ander tabblad. Zo zie ik de opbrengsten per werkzaamheid.
Een voorbeeld:
X - 1/01/2018 - 15Euro
Y - 1/01//2018 - 15Euro
X - 1/01/2018 - 20Euro
Y - 1/01/2018 - 40Euro
Ik wil nu graag automatisch zien dat werkzaamheid X mij 35Euro heeft opgebracht en Y 45Euro
Kunnen jullie mij helpen, ik ga uit van een ALS functie?
Bedankt,
Philippe
Vraagje in verband met Excel, ik heb al een tijdje gezocht maar kom er niet uit.
Ik heb een Excel file gemaakt met verschillende soorten werkzaamheden met de daarbijhorende datum, locatie, bedrag, etc.
Nu wil ik graag alle bedragen die in Excel achter werkzaamheden met naam X opgeteld zien staan. Datzelfde geldt voor werkzaamheden Y, Z etc.
En dit dan in een ander tabblad. Zo zie ik de opbrengsten per werkzaamheid.
Een voorbeeld:
X - 1/01/2018 - 15Euro
Y - 1/01//2018 - 15Euro
X - 1/01/2018 - 20Euro
Y - 1/01/2018 - 40Euro
Ik wil nu graag automatisch zien dat werkzaamheid X mij 35Euro heeft opgebracht en Y 45Euro
Kunnen jullie mij helpen, ik ga uit van een ALS functie?
Bedankt,
Philippe