• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen uit verschillende rijen & kolommen verwijderen c.q. leegmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoostHuizing

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2011
Berichten
25
Goedemiddag,

In een tabblad (Archief Overig, zie bijgaand bestand) heb ik voor een viertal typen plannen gegevens opgenomen. Wanneer de datum van vandaag gelijk is aan de datum in een bepaalde kolom, wil ik dat voor het betreffende plan de regel gedeeltelijk verwijderd wordt. Of leeggemaakt indien dat beter werkt en de gegevens weer herschikt worden zodat de data weer goed onder elkaar staat.

Nu heb ik het bij een ander tabblad voor elkaar gekregen dat de hele rij wordt verwijderd, maar ik wil in dit tabblad werken met een bepaald bereik en verschillende referentiekolommen. De vraag heb ik verder uitgewerkt in bijgaand bestand. Ik hoop dat mijn vraag te beantwoorden is. Kan de gegevens natuurlijk altijd op aparte tabbladen gaan opnemen, maar ik zou eerst dit willen onderzoeken. :rolleyes:

Ik hoop dat mijn bedoeling duidelijk is geworden en dat de vragen in het bestand duidelijk zijn, anders lees ik dat graag :D
Oh ja, op de andere tabbalden staan nog veel meer andere vragen, maar die post ik apart als ik geen info kan vinden op dit forum.

Bekijk bijlage Matrix.xls

Alvast bedankt!

Joost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan