child control program

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwebbie

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Berichten
13
Hallo, Een kennis wil graag op zijn pc een programma hebben die zijn zoon in de gaten houd dat had later kan zien op welke websites en met wie heeft gesproken. Zijn zoon heeft namelijk op de pc nogal grof taal gebruik waarvan zijn vader later pas achter komt. Van verschillende mensen.

Hij heeft al verschillende programma's geprobeerd maar allemaal te duur of werkt niet op win7 64bits.
Het programma zou het volgende wel moet ondersteunen:

Keylogger van zowel Msn, Hyves, etc...
automatisch screenshots maakt (hoeft niet perse maar is wel makkelijk)
Log van al het internet gebruik
Log van alle gebruikte programma's
Het draaiende programma mag niet zichtbaar zijn, ook niet bij het opstarten van de pc.
En niet al te moeilijk programma zijn (kennis heeft nog niet zoveel verstand van pc)
Programma moet beveiligd zijn met wachtwoord
En moet werken onder win7 64bits

Weet iemand zo'n programma laat het dan even weten.

Alvast bedankt,
 
Laatst bewerkt:
Als íe al zo oud is dan houdt het voor wat ik in gedachten had, even op.
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt precies als wat er door jouw familielid gezocht wordt. Toch zou ik voorzichtig zijn, want met een puber op die leeftijd is het geheel anders 'kersen' eten dan met een kind van rond de 9 jaar. Daarnaast is het natuurlijk redelijk definitief en kan het redelijk (blijvend) relatieverstorend werken wanneer de ouder de puber op deze wijze met zijn internetgebdrag confronteert.

Misschien zie ik 'beren', maar ik zou als ik dat familielid was erg voorzichtig zijn.
 
Dat klinkt precies als wat er door jouw familielid gezocht wordt. Toch zou ik voorzichtig zijn, want met een puber op die leeftijd is het geheel anders 'kersen' eten dan met een kind van rond de 9 jaar. Daarnaast is het natuurlijk redelijk definitief en kan het redelijk (blijvend) relatieverstorend werken wanneer de ouder de puber op deze wijze met zijn internetgebdrag confronteert.

Misschien zie ik 'beren', maar ik zou als ik dat familielid was erg voorzichtig zijn.

De kennis heeft hem wel vaker geconfronteerd over zijn internet gedrag, hij scheld vrienden,vriendinnen en andere mensen uit op het internet met bepaalde ziektes wat niet door de beugel kan. Hij laat zich snel beïnvloeden door zijn vrienden dus een controle programma is wel nodig.
 
Als hij al vaker geconfronteerd is met zijn gedrag wat zou een programma dan moeten oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan