Chrome bookmarks folder weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsme

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Berichten
199
Hi.Via zoeken zag ik dat alle vragen wat bookmarks betreft in internet , gamesstaat dus bij deze.


Ik wilde vanochtend een chrome folder knippen en plakken. Dat knippen lukte fantastisch maar het plakken ging niet.:rolleyes:
Windows 10.

Nu heb ik gegoogled en zag dat ik de folder bookmarks moest ik bookmarks.old van maken of zo iets en de bookmarks.bak wijzigen in bookmarks.

Als ik dan chrome open zie ik heel even mijn oude folder , twee seconden of zo en dan weer weg.

Op mijn laptop heb ik mijn bookmarks.bak van 3 dagen geleden. Is de folder nog te redden of moet ik het laten zitten? Alvast bedankt.
 
Voor zover ik het begrijp kan je een programma gebruiken wat gewiste bestanden terug haalt, zolang ze niet zijn overschreven. Een voorbeeld is: Recuva Download het dan maar naar een USB stick of andere partitie voordat juist dit iets overschrijft.

Jammer dat je geen backup van de bladwijzers hebt gemaakt maar even goed is een backup van de bladwijzers gemaakt op de laptop. Dat bestand kan je dan terug zetten bij Bladwijzers > Bladwijzerbeheer > de drie stipjes rechts boven voor het menu.

Voor recente bladwijzers kan je terug gaan in Geschiedenis en ze opnieuw toevoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan