• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

CMB button opent macro niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post uw bestand hier in het forum of op een fatsoenlijke bestandsdeler. bv: wetransfer.com
 
Merk geen anomalie's, alle macro's werken behoudens de 2 laatste namen (Meerbeek & Brouwer)

Sla anders uw bestand eens op onder een andere naam en open opnieuw, soms helpt dat.
 
Opmerkelijk. Het klopt inderdaad dat de onderste 2 nog niet werkend zijn. Dus dat geeft aan dat zoals jij het ziet het bestand in orde is.

Echter lukt het bij mij niet om (specifiek in dit bestand) de userforms te openen :(
 
Bij mij lijkt het dat het bestand corrupt is. De knoppen op de Hoofdpagina werken niet. Als ik een kopie van dit blad maak dan werken de knoppen wel. Als ik vervolgens de originele Hoofdpagina wil verwijderen loopt excel vast. (getest in XL-2010)

[Edit1]
Een oplossing:
- Maak een kopie van de Hoofdpagina;
- Kopieer alle tabjes (behalve de corrupte) en de formulieren naar een nieuw bestand.
Daarna lijkt alles in het nieuwe bestand weer te werken.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt inderdaad gelijk VenA. Wat kan hier een oorzaak van zijn ? En nog belangrijker, hoe los ik dit op ?
 
Zie mijn vorige berichtje.

[Edit2]
In Xl-2007 werkt het wel.
Het enige wat opvalt is de Codename van de verschillende tabjes zowel in het Nederlands als in het Engels zijn. Laat de probleem tab nu net de enige zijn met de Engelse Codename.
Met welke versie van Excel werk jij?

Als het goed is werkt de bijlage weer. Wel zal je de formules weer even naar beneden door moeten slepen en de opmaak weer opnieuw moeten instellen.
 

Bijlagen

  • Puntenlijst2016.xlsb
    467,8 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan