combineren van tekst en afbeelding in handtekening outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

keej015

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2012
Berichten
2
LS,

ik heb problemen met het opmaken van mijn handtekening in Outlook (versie 2010). Ik zou namelijk graag een handtekening willen in het format:

Tekst Afbeelding Tekst

Wanneer ik een afbeelding invoeg, kan ik deze echter alleen links uitlijnen en kan ik rechts van de afbeelding ook geen tekst meer plaatsen (ik kan de tekstterugloop dus niet aanpassen).

Als workaround heb ik al geprobeert om de hele handtekening (tekst en afbeelding) vanuit powerpoint als afbeelding in mijn handtekening te plakken. Dit werkt, echter bij enkele van mijn collega's wordt het formaat van de handtekening automatisch aangepst wat het logo en de tekst wazig maakt. Is voor ons dus geen goede oplossing.

Weet iemand een andere workaround of nog beter een manier waarop ik de tekstterugloop van de afbeelding in de editor kan aanpassen zodat ik afbeelding en tekst op dezelfde regels kan combineren?
 
Een dergelijk probleem heb ik ook gehad. Ik heb toen de handtekening in Word gemaakt en na het kopiëren geplakt in de handtekening editor waarna het wel goed was.
 
Jammer. Maar niet geschoten is altijd mis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan