Computer het geld waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er goed uit. Je kunt er beter mee gamen dan met de PC die in je beginpost staat, en ook zit er een goede monitor bij. Een tweede videokaart nemen zit er alleen niet in met deze PC, maar als ik kijk naar je budget zul je dat toch niet van plan zijn.
 
Ik heb toch de computer gekocht die ik aangaf aan het begin. Ik ben er tevreden mee, bedankt iedereen die me geholpen heeft :thumb:
 
Waardevolle reply? Post svp even een systeempje en dan hebben anderen ook wat aan je reply, want nu is het een redelijk nutteloos / zinloos antwoord.
 
Mijn reply voegde dan in principe net zoveel toe aan dit topic als de jouwe ;)
Maar dat terzijde... hier heb je een link naar een door mij samengestelde pc http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/73156

Alstublieft :thumb:
Lees het topic nog eens door en dan ál mijn replys. Niet alle replys dragen bij aan een oplossing cq. beantwoording, maar louter beantwoorden zonder enige vorm van vraag en / of probleembeantwoording kan m.i. beter achterwege blijven.

Wat je systeem betreft: met alle respect, da's appels met peren vergelijken: hoeveelheid Ram, hdd capaciteit, tv tuner, toetsenbord en muis en 2 jaar garantie!!! Mogelijke conclusie? Jouw systeem is zelfs duurder met als enige 'verbetering' de videokaart.

Juist ja!
 
Laatst bewerkt:
Het systeem is al gekocht door TS.. Ook is dit systeem grotendeels hetzelfde als die van TS. Verschil is alleen dat bepaalde hardware er niet in zit. en er nu een veel krachtigere videokaart in zit.
Die 6GB RAM was nutteloos, hij gebruikt de i7 860 die ondersteunt geen triple channel
1,5TB HDD waar ga je dat in godsnaam mee vol zetten.
en last but not least.. de GT230... Nouja als ik terugkijk naar je posts is alles wel hierover gezegt.

Oke ik dan is de mijne duurder...
 
Laatst bewerkt:
Ja, dank je voor de constatering, blij dat je het zelf ook inziet, je mag idd. nog veel leren. Kijk nog eens goed naar mijn en jouw posting en ontdek dat het door jou geposte systeem 'slechts' op een stuk of 5 punten afwijkt / minder is en slechts op 1 onderdeel, de videokaart, sterker is, maar dat hadden we in de beginmomenten van dit topic al vastgesteld (dat de videokaart niet het nieuwste van het nieuwste is)
 
Laatst bewerkt:
Nouja goed jij zal ongetwijfeld meer kennis hebben dan ik aangezien je hier al 8 jaar zit.
 
Ik heb de computer al gekocht. Dit topic staat er al een tijdje, liever dat je toen had gereageerd dan nu.

Ik ben er tevreden mee, ik ga niet achteraf kijken of ik wel goed voor mijn geld heb gekregen..

En gast0225, bedankt voor alle hulp!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan