Computer valt uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

boomertje12

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
5
Hallo,

Wie kan mij helpen?
Onze computer valt steeds zomaar ineens uit. Het heeft niet te maken met dat hij overbelast word want soms staat hij al een uur op stand-by voordat hij uitvalt. We hebben al van alles geprobeert. PC zuiver gemaakt, Windows XP opnieuw geinstalleerd.. De pc is nog geen jaar oud..
Het is een medion

Verder heb ik zelf niet zo veel verstand van computers maar de mensen uit mijn omgeving die dit wel hebben weten het ook niet meer.

Alvast bedankt.
 
onder andere er zat zoveel rotzooi in. We dachten misschien dat de koeling daardoor niet meer goed werkt maar dit was niet het geval...
 
hoe is met de voeding?

is die niet aan het overlijden.en dat al na een jaar?
 
Zoals ik al zei heb ik er zelf niet zoveel verstand van hoe moet je dat controleren?
 
je hebt 3 jaar garantie ... de boel openen was niet erg slim !
ik weet niet of je bij medion je garantie verliest daardoor, bij vele andere merken iig wel.
 
dat zou je iemand dan moeten laten doormeten.

hij valt dus in zijn geheel uit?
niets doet het meer dan?
 
Jawel er staat dan geen signaal op het scherm.. en als ik dan de reset knop induw probeert hij hem weer op te starten dit lukt dan na een paar keer maar meestal zet ik hem dan gewoon een kwartiertje helemaal uit dan start hij weer goed op.
 
Best is om naar de helpdesk te bellen van medion. Die weten of je nog garantie hebt en zoja hoe te handelen.
 
ik snap dit niet ... wie knoeit er op goed geluk aan een pc onder garantie ?
softwarematig is dit geen probleem, maar hardwarematig wel.
De meeste pc's zijn op zichtbare, of onzichtbare, wijze verzegeld, als die zegel verbroken is, is het saluuu garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan