• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Conditional format dubbele waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayda39

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
84
Beste allemaal,

Ik zoek een manier om dubbele waarde te kunnen zien op basis van hun waarde in een kollom.
Nu heb ik al een aantal zaken gedaan, zoals via de standaard conditional format.
Helaas zijn dan ook de lege cellen gekleurd en allemaal zijn de zelfde kleur.
Voorbeeld alle dubbele nummers 1 zijn het zelfde gekleurd als nummers 2 (in bv kollom L7 tot L26).
Is hier een mogelijkheid zodat ze ook een andere kleur per nummer kunnen krijgen ?

Ps ik zou al blij zijn als de lege cellen niet mee kleurde.

Bekijk bijlage Clubkampioenschappen juni2016.xls
 
Is dit beter zo?
 

Bijlagen

  • Clubkampioenschappen juni2016.xls
    181,5 KB · Weergaven: 19
Is dit beter zo?

Super bedankt voor het meedenken alvast,
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.
Bij ons is het zo als we 2 mensen hebben met het zelfde punten aantal dan delen deze dezelfde plaats, dus als 2 er de eerste plaats hebben dan hebben ze bij nummer 1 en dan tellen we verder naar nummer 2 etc.
Als we een grootte lijst hebben met 30 kinderen word soms wel overzien dat we 2 x nummer 1 hebben, nu is het zo dat via conditional formating de optie hebt om dubbele dezelfde waarde te laten kleuren, dan worden dus bv de nummers 1 gekleurd weergegeven, en de rest niet. nu hoopte ik dat er ook een manier was om bv dat ook als je bv nummer 2 meerdere keren had deze ook een ander achtergrond kleur kreeg dan de nummers 1.

Mvg,
 
Is dit wat je bedoeld?
 

Bijlagen

  • Kopie van Clubkampioenschappen juni2016.xls
    180 KB · Weergaven: 35
Dat maakt mijn dag ook goed;)
Blij dat ik weer iemand heb kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan