Contactpersonen indelen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flowertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Berichten
1
Sinds kort heb ik een laptop met windows 7 op en ben ik overgestapt van Outlook Express naar Outlook. In de adressenboek van Outlook express kan je mappen maken waarin je je adressen onderverdeeld in groepen (werk, vrienden,...) en als je dan een mail stuurt kan je daar bepaalde adressen uitpikken. Maar nu met Outlook krijg ik dat niet voor mekaar, ik kan wel mapjes maken maar als ik een mail wil versturen en ik ga naar zo een mapje kan ik dat alleen in zijn geheel selecteren en stuur ik naar iedereen in die map een mail maar zo wil ik dat helemaal niet, ik wil die map zoals vroeger kunnen open doen en er bepaalde adressen uithalen.
Weet iemand of daar een oplossing voor is?

En dan vraag ik mij ook af of outlook express nog bestaat op de windows 7? Ik kon hem in ieder geval niet vinden en naar het schijnt zou hij niet meer bestaan?

Alvast bedankt!
 
In de adressenboek van Outlook express kan je mappen maken waarin je je adressen onderverdeeld in groepen (werk, vrienden,...) en als je dan een mail stuurt kan je daar bepaalde adressen uitpikken. Maar nu met Outlook krijg ik dat niet voor mekaar...

In Outlook heb je daar twee mogelijkheden voor:
Distributielijsten en Categorieën

Distributielijst:
Klik op Contactpersonen en nu menu: Bestand > Nieuw... > Distributielijst.

Categorieën:
Je kunt élke contactpersoon onderbrengen in één of meerdere Categorieën:
Dat kan op twee manieren:
1. Open de betreffende contactpersoon (dubbelklikken) en rechtsonder zie je een tekstvak Categorieën. Als je op die 'knop' klikt kan je kiezen ... en zelf categorieën toevoegen.
2. Via de weergave 'Op Categorie' (via de werkbalk 'Geavanceerd') kan je in dat overzicht snel meerdere personen van een categorie voorzien.

Ik werk zelf met de laatste ..... wel zo handig.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan