Control-C - Control-V werkt ene keer wel, andere keer niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAAdeBoer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Berichten
11
Kopiëren en plakken gaat de ene keer prima. De andere keer komt alleen de tekst zonder lettertype en codes als cursief. En weer een andere keer kopieer je iets, maar als je gaat plakken komt er nog steeds wat ik een eerdere keer met Control-C had gepakt. Ik vermoed dat het een instelling is, maar ik kom hier zelf niet uit en zou degene met de winnende tip dankbaar zijn! Jan Andries de Boer
 
Hallo Jan Andries. Dat is vreemd zou malware de oorzaak kunnen zijn. En probeer eens iets in veilige modus het zelfde te doen, kijken of dat knippen en plakken met die toetsen dan wel lukt. :confused:
 
Ik ken dat probleem in mijn Win 7 Prof PC, maar weet niet wat het veroorzaakt. Volledig gecontroleerd op virussen met verschillende pakketten, dus de kans is klein dat dat het is.
Het is niet het belangrijkste wat er is want normaal gesproken gebruik ik voor knippen en plakken de muis, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat dit kan veroorzaken.
Dus wie het weet.........
 
Bedankt manamana en srpchulp voor jullie reacties. Het probleem is dat er geen verschil is tussen knippen en plakken met toetsen of met de muis. De ene keer doet hij het (nu weer even) en de andere keer niet.
 
Oke deze proberen. Weet echt niet of dit werkt, maar proberen kun je het altijd. Eerst dit.

Ga naar het configuratiescherm, programma's en onderdelen . Zoek daar Office op, open die en kies voor herstellen. (als dat gaat) .

Ten tweede heb je nog iets geinstalleerd skype of zo. Wellicht zit er iets in de weg.

En hoelang is dit al. Kun je nog terug met systeemherstel enkele dag terug gaan.

Het zijn maar wat ideeen he. Weet dus niet of dat soelaas brengt. :confused:

We horen graag van je. ;)
 
Hallo Manamana, Probleem duurt voort en ik denk dat het niet echt in Office zit. Ik heb het daaronder geplaatst omdat ik op de site geen betere plaats wist. Maar feitelijk werk ik nog met WordPerfect (naast het Office-pakket) en daar gaat het net zo. En ik heb dit al een hele tijd, maar gisteren was nieuw dat hij het helemaal niet meer deed, daarvoor kopieerde ik bv een stuk tekst, en dit lukte, maar dan de ene keer zonder de codes en de andere keer met. Skype heb ik er al heel lang op staan, dus dat is het niet, volgens mij. Lastig!
 
Mhh inderdaad listig zeg. Wat gebruik je, heb je XP, vista enz enz.
 
Mhh Office dat denk je niet, dat zou kunnen dat het daar niet aan ligt. Maar heb je nu dus al systeemherstel gedaan enkele dagen terug. Hoe lang heb je er last van.

Heb je office 2007. Dan is er wellicht iets niet goed met .pst

Klik hier voor meer info
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reacties tot nu toe! Ik heb nu en ook in elk geval morgen geen tijd meer om er mee bezig te zijn (ben van huis). Ik kom erop terug. In elk geval heb ik er al te lang last van om hier nog met systeemherstel vanaf te komen. Dan moet ik misschien wel 3 of 4 maanden terug, en ik weet niet of dat kan of verstandig is.
 
Nogmaals dank voor je hulp manamana! Het bijzondere is dat ook al heb ik geen oplossing gevonden, toch doet hij het al dagenlang goed nu.
 
Oke ik zag nog een vraagsteller in dit bericht. Wellicht interessant om dit eens door te lezen. Engels. klikje

En wellicht interessant voor degene die op dit forum terecht komen. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan