Daemon Tools Lite & Driver Update Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
123
Daemon Tools Lite

Goedenmiddag iedereen en alvast excuses voor de eventuele foute plaatsing, hier weer een vraag van mij, dit keer over een programma wat ik erg hard nodig heb: Deamon Tools.

Met het programma kun je ISO files, oftewel CD/DVD bestanden openen zonder de CD en dus kun je het spel spelen als die bijvoorbeeld kapot is of je alleen een uitbreidingspakket heb. Hierdoor wil ik deze programma installeren, want ik heb Sims 2 Huisdieren, maar niet Sims 2, zonder geld of vrienden kan ik het spel, wat erbij hoort, niet kopen, dus moet het maar zo. Moet zeggen, heb wel liever de origineel, maar ik kan niet wachten.

Nu heb ik dus een probleem, naar het downloaden opent het scherm, moet je volgende drukken en akkoord, nou dat doe ik netjes, zegt die start je pc overnieuw, doe ik ook, pc opnieuw opgestart, begint de installatie van voor af aan, en dan zo duizend keer door.

Wat moet ik doen om deze programma te laten werken?

Driver Update Pro

Zelf heb ik ook een programma als dit, hiermee kun je je drivers voor je computer updaten, echt handig om erachter te komen dat 25% van je drivers te oud is. Maar wel rot om te zien dat je ongeveer 30 euro moet betalen per maand om alleen maar ff aan 1 kleine rot update te komen die je door uren zoeken ook krijg, waar ik beide geen zin in heb, dus nu is mijn vraag, is er geen makkelijkere manier? Of torrent met crack zodat ik al me software kan updaten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan