• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

data kopieren adhv criteria

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnbos

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Berichten
101
Goedemorgen allemaal,

Hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.
In bijgevoegde sheet kan een gebruiker artikelen opvoeren in blad invoer.
Vantevoren weten we niet het aantal regels dat wordt opgevoerd.
In blad berekening worden de kosten doorgerekend a.d.h.v. verschillende containersoorten.
Na veel gereken kiest iemand voor een containersoort. Hiervan moeten de kosten worden doorgekopieerd naar blad toeslagen.
Dan moeten op blad toeslagen de toeslagen worden aangemaakt.
Daarin wil ik graag de combinatie van artikel en gekozen containersoort. Ook moeten de kosten i.v.m.import in ERP onder elkaar verschijnen.
Dus staan in blad invoer 3 artikelen en kies ik voor 20Ft op blad toeslagen(cel B1), dan moet hij 3 artikelen kopieren naar blad toeslagen, en vervolgens de toeslagen kopieren van de kolommen b en C onder elkaar zetten zoals in het voorbeeld.

Is zoiets mogelijk met VBA en zo ja, kan iemand mij op weg helpen?

Bekijk bijlage voorbeeld.xlsx
 
Denk dat, gezien aantal kijkers icm geen reactie, mijn vraag niet helemaal duidelijk is.
Concrete vraag is, kan je automatisch waarden transponeren, ondanks dat je niet weet om hoeveel artikelen het gaat.

Dus op blad 1 staat 3 artikelen.
Op blad 2 staan deze drie artikelen ook, met daarachter in kolommen een berekening.
Wat ik graag zou willen, is op blad 3 de uitkomsten van de kolommen onder elkaar.

Hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan