dB loopt vast bij openen op een nadere Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene71

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2012
Berichten
133
ik heb iets merkwaardigs ik heb een dB gemaakt op mijn Laptop met Windows 7 64Bits en office 2010 32bits
opzicht niets mis mee dB draait goed op mijn laptop
ook als ik gebruik maak van dropbox via de laptop kan ik de dB gewoon openen

maar op kantoor lukt het niet om de dB op te starten hij loopt telkens vast bij het opstarten "Access reageert niet"
ook hier heb ik een pc staan met Windows 7 64Bits en office 2010 32bits met de zelfde update versies

als ik de dB opstart met de [schift] toets ingedrukt opent het de dB en kan ik alle formulieren openen en gebruiken

maar bij het normaal opstarten reageert access 9 van de 10 keer niet meer
het gekke is als ik het een paar keer probeer om de dB op te starten dan in eens start de dB wel op wanneer ik de dB dan weer afsluit en weer opstart is de pret weer over

heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen
of heeft iemand dit ook wel een meegemaakt

ik heb de dB op fouten gecontroleerd geen fouten gevonden en ook de verwijzingen kloppen
 
Geen idee. Als je een db in Dropbox zet op je laptop dan heb je neem ik aan die map ook lokaal op je laptop staan. Synchroniseren is dan geen probleem. Hoe zit dat met je werk dropbox? En doet de db het wel goed als je hem in een normale map zet?
 
wat gebeurt er als je de db op je kantoor pc eerst decompileert en vervolgens compileert. Blijft de db dan nog zo vaag opstarten?
Jan
 
Probleem is opgelost
ik heb een nieuwe dB gemaakt en daar mijn tabellen en formulieren e.d. ingelezen en er weer een front en bank-end van gemaakt
en voila probleem opgelost dB draait op alle pc's

bedankt Octavis en Perpon voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan