de pc is "gek"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Enige dagen geleden veranderde mijn bureaublad plots van kleur. De taakbalk is altijd blauw en nu beige. Ik had altijd geluid op de boxen. Plots geen geluid meer. Vandaag wil ik via bladwijzers een item aanklikken. Bladwijzers is leeg. Iemand een idee?
 
Offtopic berichten verwijderd, graag normale antwoorden naar de topic starter toe.
 
Enige dagen geleden veranderde mijn bureaublad plots van kleur. De taakbalk is altijd blauw en nu beige. Ik had altijd geluid op de boxen. Plots geen geluid meer. Vandaag wil ik via bladwijzers een item aanklikken. Bladwijzers is leeg. Iemand een idee?

Wanneer gebeurde dat ?
Na een nieuwe opstart of na het installeren van software of zomaar plotseling toen je een brieffie zat te tikken ofzo.
 
Dat zijn 3 problemen, wat wil je eerst oplossen?

Neem aan dat je al een systeemhestel hebt geprobeerd.

Is een herstelinstallatie geen optie?
 
Wat voor software heb geïnstalleerd of kan je dat nog verwijderen.
 
Sorry voor de verlate reactie. In deze periode ben ik een tijdje van de lijn geweest. Ik had het back-up programma Goodsync V6 geïnstalleerd en gebruikt voor een back-up naar externe hd. Ivm hiermee (snelheid voor de hd) een kaart met aansluitingen voor usb 2 aangebracht.
 
al eens geprobeerd de thema-service te herstarten ?

menu start -> uitvoeren -> type services.msc
- zoek de service 'thema's'
- rechtermuisklik
- eigenschappen
- opstarttype op automatisch zetten (indien al niet zo is)
- service starten
 
Ja, prachtig. Dat is gelukt. Mijn scherm is weer teruggekeerd in de oude versie. Bedankt. Wellicht mag ik jou ook verwijzen naar mijn topic "plots geen apparaat voor geluid meer" alwaar in een antwoord ook thema wordt aangehaald met de vraag of het scherm grijs is. Er wordt kennelijk een link gelegd tussen "geen apparaat voor geluid meer" en thema. Jammer genoeg heb ik nog steeds geen geluid. Een idee?
 
:thumb:graag gedaan hoor. Ik heb ook even in je andere topic gepost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan